ّ

دانلود ترینر بازی Resident Evil Revelations 2

دانلود ترینر بازی Resident Evil Revelations 2

شما می توانید با ترینر بازی Resident Evil Revelations 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Resident Evil Revelations 2 همراه گیم کیو باشید.

زمان زیادی از پیش تازی مجموعه رزیدنت اویل در سبك ترس و وحشت می‌گذرد و كپ كام تازه به خود آمده و سعی در بازسازی این مجموعه دارد.باید گفت بعد از جدا شدن عنصرهای كلیدی این عنوان و همچنین رفتن افراد کارآمد از جمع این گروه به بار اكشن این بازی اضافه و از بار ترسناك آن كاست. این مشكلات تا قبل از انتشار سری Revelations ادامه داشت. كپ كاپ قول داد تا این مجموعه را به ریشه‌های خود برگرداند اما بازهم شاهد عناوینی بی‌محتوا و اكشن مانند Recon City Operation بودیم كه كمبودی فاحش در آن دیده می‌شد و كل این مجموعه را زیر سؤال می‌برد.بنابراین كپ كام برای حل این موضوع دست‌به‌کار شد تا دوباره به نقطه اوج این مجموعه بازگردد.

Revelations با كمك تیمی قوی از افراد معتبر و كاركشته ساخته شد و توانست با روایت داستانی تاریك و ترسناك رضایت نسبی طرفداران قدیمی این مجموعه را در برگیرد.كپ كام با انجام این كار نشان داد كه هنوز هم می‌تواند بازی اصیل در ژانر ترس بساز.حال كپ كام باعرضه قسمت دوم Revelations راهی جدید را در پیش‌گرفته است. داستان بازی قرار است در این سری نقطه عطف آن باشد. یكی از جنبه‌های مثبت روایت سریالی این است كه دست نویسنده و كارگردان باز است و هر تغییری برای بهبود مجموعه می‌توانند اعمال كنند. Revelations 2 در آغاز اشاره‌ای مبهم به قسمت قبلی دارد البته اثری از جیل ولنتاین و كریس ردفیلد در این داستان‌سرایی نیست و فقط سازمان (Terasave) را معرفی می‌کنید؛سازمانی ضد تروریستی برای مبارزه با حملات بیولوژیكی

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 16 خرداد 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.