ّ

دانلود ترینر بازی Castlevania Lords of Shadow 2

دانلود ترینر بازی Castlevania Lords of Shadow 2

شما می توانید با ترینر بازی Castlevania Lords of Shadow 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Castlevania Lords of Shadow 2 همراه گیم کیو باشید.

اگر به واژه ترس نگاه کنیم، یک سری موجودات خیالی روی گسترش آن تأثیر گذاشته‌اند. یکی از همین موجودات، دراکولاها هستند که در فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی مختلفی حضور پیداکرده‌اند. استودیو محبوب Mercury Steam با الهام از ایده دراکولا، سری بازی Castlevania را به راه انداخت و توانست افراد زیادی را به سمت خود بکشاند. این سری توانست با کمک کونامی موتور قوی به دست بیاورد و بعد از یک نسخه موفق، استودیو در سال 2014 دست به تولید نسخه دوم بازی زد و این‌طور بود که دراکولای کاریزماتیک داستان با بازی Castlevania Lords of Shadow 2 به عرصه بازی‌های ویدیویی برگشت.

در نسخه اول بازی شاهد این بودیم که شخصیت اصلی به نام گابریل، برای بازگرداندن عشقش به دنیا دست به هر کاری زد و حتی خود شیطان را نیز نابود کرد اما در آخر به این پی برد که تمامی کارهای او حقه‌های حلقه برداری بوده است و او در واقعیت هیچ‌گاه قادر به بازگرداندن عشقش ماریا نخواهد بود. حالا در بازی Castlevania Lords of Shadow 2 شخصیت اصلی بعد از سال‌ها استراحت در تابوتش در شهری مدرن دوباره احیاشده است و هرچند ازلحاظ بدنی ضعیف و کاملاً سردرگم است اما می‌داند که دوباره چالش بقا شروع‌شده است. این دفعه به عصر فناوری رسیده‌ایم و Zobek حالا از شما می‌خواهد که به او کمک کنید تا از بازگشت اهریمن بزرگ، شیطان، جلوگیری کنید. در قبال این درخواست او قول می‌دهد که شمارا از فناناپذیری رها کند و به یک موجود عادی تبدیل کند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 19 خرداد 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.