ّ

دانلود ترینر بازی Monster Train

دانلود ترینر بازی Monster Train

شما می توانید با ترینر بازی Monster Train از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Monster Train همراه گیم کیو باشید.

جهنم حالا متوقف‌شده است و تنها شما هستید که می‌توانید آخرین شراره‌های آتش را به سمت نیروهای بهشت پرتاب کنید و ابدیت را جاری. بازی Monster Train لایه تازه‌ای به بازی‌های استراتژیک کارتی می‌دهد و میدان‌های نبرد متنوعی را پیش روی شما قرار می‌دهد تا بتوانید ساعت‌ها به مبارزه‌ای جانانه بپردازید. استودیو Shiny Shoe در همکاری با ناشر بازی، Good Shepherd Entertainment این بازی جذاب را به‌تازگی وارد بازار کرده است و به دنبال رقابت در فضای سنگین بازی‌های ویدیویی است. این بازی شاید در نگاه اول یک نمونه کپی شده به نظر بیاید اما آن‌قدر گیم پلی چالش‌برانگیزی دارد که گذر زمان را یادتان خواهد برد.

در بازی Monster Train سوار بر یک لوکوموتیو از دل جهنم بیرون خواهید آمد و با استفاده از کارت‌ها و ترکیب آن‌ها، یک مبارزه جانانه را شروع خواهید کرد که نیاز به تلاش زیادی برای کامل شدن دارد. اما یادتان نرود که ترکیب کارت‌ها می‌تواند تا بی‌نهایت نیز پیش برود و همین بازی را به تجربه‌ای چندین روزه تبدیل کرده است و نباید گول ظاهر ساده‌اش را خورد. تمام اکشن ماجرا در سه قسمت داستانی اتفاق می‌افتد. دشمنان از چپ و راست به شما حمله خواهند کرد و شما نیز با استفاده از حرکات ساده‌ای، امتیازات خوبی به دست خواهید آورد. هدف اصلی بازی بسیار ساده است: از میان یک سری هیولاها و وردهای جادویی که به دنبال متوقف کردن قطار شما هستند گذر کنید و غول‌های مختلف را نابود کنید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 22 خرداد 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.