ّ

دانلود ترینر بازی Darksiders 2

دانلود ترینر بازی Darksiders 2

شما می توانید با ترینر بازی Darksiders 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Darksiders 2 همراه گیم کیو باشید.

در سری بازی‌های Darksiders زمان برای انسان‌ها به انتها رسیده و قیامت برپاشده است. حال همه موجودات انسان‌ها، فرشته‌ها و شیاطین روی زمین حضور دارند. اما یک مشکلی وجود دارد، یکی زودتر از موعد قیامت را بر پا کرده است و تمام اوضاع را پیچیده کرده است و همه انگشت‌ها به سمت اولین سوار قیامت است. چراکه با آمدن جنگ، قیامت شروع می‌شود و زندگی همه انسان‌ها پایان میابد. جنگ در بازی می‌خواهد ثابت کند که او قیامت را آغاز نکرده و به دنبال متهم اصلی است تا او را پیدا کند و بتواند جان انسان‌های زنده مانده را نجات دهد. بازی با این داستان در نسخه‌ی اول Darksiders شروع می‌شود و در آخر جنگ موفق نمی‌شود ثابت کند که برپایی قیامت کار او نبوده است. در نتیجه سوار دوم یعنی مرگ، در Darksiders II وارد می‌شود تا اسم برادرش را از این گناه پاک کند تا هم بتواند او و انسان‌ها را نجات دهد.

داستان این بازی یکی از بهترین نقاط قوت بازی است که می‌توان برای همیشه در یادها بماند و تا همیشه تکرار و تکرار شود. اما از نقطه خیلی قوی بازی که بگذریم به یک سری مشکلات در بازی میرسیم که اولین آن گرافیک متوسط بازی است که سازنده این مسئله را مشکل نمی دانند و اعلام کرده‌اند که چون علاقه‌ی زیادی برای در دسترس بودن این بازی برای همه پلتفرم‌ها منتشر شود به همین دلیل مجبور بودند از گرافیک متوسط در بازی استفاده کنند. مشکل دوم بازی طولانی بودن آن بوده است که هرچند آن هم برای دوست داران این سری مزیت حساب می‌شود. ولی به نظر خیلی ها، مدت‌زمان بازی در سری اول مناسب تر بود و به پایان رساندن بازی راحت تر بود اما در سری دوم و این موضوع نیز اضافه شده است که داستان این سری در این بازی تمام نمی شود چون طبق داستان نویسنده، باید چهار سوار آخرالزمانی وجود داشته باشند و با توجه به آن، سری‌های بعدی نیز در راه هستند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 27 خرداد 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.