ّ

سی دی کی چیست؟

سی دی کی چیست؟

سی دی کی در اصل یک کد دیجیتال است که که شامل اعداد و حروف می باشد که به گیمرها اجازه می‌دهد از طریق پلتفرم های خاصی مانند استیم ، اوریجین ، یوپلی ، اپیک گیمز و… بازی های مختلف در اکانت خودشان فعال کنند تا بتوانند بازی رو انجام دهند. با سی دی کی چیست؟ همراه گیم کیو باشید.

 دو روش برای فعال سازی سی دی کی هست که روش اول خرید سی دی کی که تحویل مستری داده میشود و فعال سازی آن بر عهده صاحب اکانت است یا خرید مستقیم از پلتفرم ها که پشتیانی سایت ها فروشگاه های سی دی کی این کار را انجام میدهد که بیشتر سایت ها ایرانی از روش خرید مستقیم در پلتفرم ها در اکانت مشتری استفاده میکنند اما سی دی کی بازی ها این روزها شامل سی دی کی اورجینال و سی دی کی اشتراکی می باشد.

سی دی کی اورجینال در واقع فقط در دسترس شما هست یعنی بروی اکانت خودتون فعال میشود و شما فقط به آن درسترسی دارید و به راحتی می توانید بازی کنید و حتی به بخش آنلاین نیز دسترسی دارید و در کل شما کاملا صاحب سی دی کی در اکانت خود هستید.

سی دی کی اشتراکی در واقع یک اکانت هست که سی دی کی بازی در آن فعال شده است که به چند نفر فروخته می‌شود و محدودیت های خاصی دارد. برای مثال در سی دی کی اشتراکی نمی توانید به بخش آنلاین بازی دسترسی داشته باشید. البته سی دی کی اشتراکی هم وجود دارد که فقط می تونید در زمان های مشخص شده فقط بخش آنلاین رو بازی کنید.

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.