ّ

دانلود چیت بازی Valorant

دانلود چیت بازی Valorant

چند وقتی است که شوترهای تاکتیکال گروهی مانند مور و ملخ زیاد شده‌اند. از سویی با عنوان محبوبی چون CS:GO مواجه هستیم که به‌صورت مجانی هرروزه افراد زیادی را سرگرم می‌کند. کمپانی Riot Games که به دلیل توسعه بازی محبوب League of Legends شناخته می‌شود، دست‌به‌کار بزرگی زده است و رسماً وارد بازار شوترهای گروهی مجانی شده است. با دانلود چیت بازی Valorant همراه گیم کیو باشید.

بازی والورنات یک عنوان هیجان‌انگیز گروهی است که باید به کمک دوستان و هم‌گروهی‌های خود، جهنم را برای تیم حریف ایجاد کنید و نگذارید یک نفر از آن‌ها سالم از بازی بیرون بروند. تفنگ در دست شماست و به‌صورت مجانی می‌توانید وارد هیجان‌انگیزترین تجربه عمرتان شوید. بازی Valorant به دنبال ارائه بخش تک نفره و داستان نیست. این بازی مستقیماً شمارا داخل دو گروه که هرکدام شامل 5 جنگجوی بامهارت هستند قرار می‌دهد و آنگاه باید در 24 دست از حریف جلو بزنید و کشتارگاه وسط مپ های متنوع بازی به راه بیندازید. خوشبختانه در 12 دست نقش متهاجم را خواهید داشت و در 12 دست بقیه نیز دفاع خواهید کرد و به این شکل عیار مبارزه گروهتان مشخص می‌شود.

در ابتدای هر دست، 30 ثانیه فرصت دارید تا تمام خریدهای خود را انجام دهید و انواع و اقسام سلاح‌ها نیز برای این کار در اختیار شماست. بعدازآن است که وارد مسابقه می‌شوید و باید تیم حریف را زیر 2 دقیقه از دور مسابقه خارج کنید. در حال حاضر 4 نقشه بزرگ وجود دارد و استودیو به‌مرورزمان نقشه‌های بیشتری را به بازی اضافه می‌کند. بزرگ‌ترین ویژگی بازی Valorant، وجود شخصیت‌های با ظاهر کارتونی اما خطرناک‌تر از مار کبرا است. در حال حاضر 10 شخصیت مختلف در اختیار شماست که تنها نصف آن‌ها مجانی است و بقیه را باید خریداری کنید. یکی از نکات قابل‌توجه بازی، حضور یک هیرو در هر دو تیم برای ایجاد تعادل است. هرکدام از هیروها نیز دارای توانایی‌های مخصوص به خود هستند و همین است که برگ برنده شما در زمین مسابقه خواهد شد.

در صورت ایجاد هر گونه مشکل برای اکانت مانند بن شدن ، وب سایت گیم کیو هیچ گونه مسئولیتی قبول نخواهد کرد و عواقب استفاده از چیت بر عهده خودتان می باشد.

راهنمای نصب
  • ابتدا وارد بازی شوید.
  • سپس فایل iBaseult.exe را اجرا کنید.

حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید

اطلاعات فایل

سازنده : Coison


نسخه : 4.0


حجم فایل: 90 مگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 30 خرداد 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

1 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • mehrsan

    15 فروردین 1400 08:59

    چیت تو ولورانت درجا بن داره مث سی اس نیست