ّ

دانلود ترینر بازی Horizon Zero Dawn

دانلود ترینر بازی Horizon Zero Dawn

شما می توانید با ترینر بازی Horizon Zero Dawn از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition همراه گیم کیو باشید.

بازی Horizon Zero Dawn یک اثر ویدئویی در سبک اکشن نقش آفرینی و جهان باز که توسط شرکت گوریلا گیمز ساخته شده و بدست سونی اینتراکتیو انترتینمنت در فوریه و مارس 2017 به طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد. شخصیت اصلی بازی Horizon Zero Dawn دختری جوان به نام اِلوی است، یک شکارچی و تیراندازی ماهر که در جهانی پرجنب و جوش که ساکنین آن موجودات مکانیکی مرموزی به‌شمار می‌روند، به کاوش می‌پردازد. بازی محیطی جهان باز را برای کاوش در اختیار الوی می‌گذارد در حالی که او قادر به انجام مأموریت‌های اصلی و فرعی مرتبط با داستان است. بازیکن باید با استفاده از نیزه، سلاح‌های دوربرد و تاکتیک‌های مخفی‌کاری به مبارزه با موجوداتی مکانیکی تحت عنوان ماشین‌ها بپردازد که همچنین از بقایای آن‌ها نیز می‌تواند برای منابع خود استفاده کند.

سیستم مهارت درختی برای بازیکن توانایی‌های جدید و پاداش‌های مجهول را فراهم می‌نماید. داستان بازی Horizon Zero Dawn در آینده‌ای دور و هزار سال پس از زمان حال اتفاق می‌افتد، جایی که نسل تمدن بشری سقوط کرده و جهان در سلطهٔ موجوداتی شبیه به دایناسور با بافت‌های فلزی قرار گرفته و آن‌ها تبدیل به نیرومندترین مخلوقات این جهان شده‌اند. این بازی به عنوان اولین آی‌پی شرکت گوریلا گیمز پس از بازی اول شخص کیلزون در سال 2004، و همچنین اولین عنوان این شرکت در سبک نقش‌آفرینی به‌شمار می‌رود. این بازی قابلیت سازگاری با پی‌اس4 پرو و قادر به اجرای بازی در وضوح ۴کی است. یک بسته تکمیلی نیز تحت عنوان فروزن وایلدز در نوامبر 2017 عرضه شده‌است.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 10 فروردین 1400

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.