ّ

دانلود ترینر بازی Endzone A World Apart

دانلود ترینر بازی Endzone A World Apart

شما می توانید با ترینر بازی Endzone A World Apart از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Endzone A World Apart همراه گیم کیو باشید.

Endzone A World Apart یک بازی شهر سازی برای بقا در دنیایی فرا آخرالزمانی با سبکی استراتژیک، شبیه ساز و داستان محور می باشد. محصولی خارق العاده از استودیوی Gentlymad Studios که به تازگی در 2 آپریل 2020 به دست کمپانی Assemble Entertainment منتشر شده است. جایی که شما پس از یک فاجعه هسته ای جهانی، تمدن جدیدی را با گروهی اندک از مردم آغاز می کنید. برای آن ها یک خانه و سرپناه جدید بسازید تا از زنده ماندن آنها در یک جهان متلاشی شده با باران های سمی، طوفان های ماسه ای، تابش مداوم خطرناک هسته ای و نیز خشکسالی، اطمینان حاصل کنید.

نسخه Save the World Edition شامل نسخه اصلی بازی یعنی Endzone A World Apart به همراه موسیقی متن جذاب موجود در آن می شود که بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند از اقدامات توسعه دهنده در سری Endzone پشتیبانی و قدردانی کنند و یا حتی بیشتر از آن. در کنار آن، شما می توانید با خرید و تهیه این نسخه به ما در نجات سیاره Assemble Entertainment که با همکاری سازمان Assemble Entertainment یک بازی خیرخواهانه را با هدف مبارزه با یک سناریوی بسیار واقعی از پایان جهان: تغییرات آب و هوا عرضه کرده اند، کمک کنید. با همکاری یکدیگر بیایید با خرید هر نسخه از Save the World Edition به ازای هر خرید یک درخت در نجات دنیا بکاریم. به ما بپیوندید و سهم خود را برای نجات بشریت اهدا کنید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 22 آذر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.