ّ

دانلود ترینر بازی Spiritfarer

دانلود ترینر بازی Spiritfarer

شما می توانید با ترینر بازی Spiritfarer از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Spiritfarer همراه گیم کیو باشید.

مرگ برای همه ما ترسناک‌ترین لحظه عمر حساب می‌شود. روزی که دیگر به‌صورت فیزیکی وجود نخواهیم داشت و به خاک سپرده خواهیم شد. مرگ در مذاهب مختلف به‌نوعی تصویر شده است و امروز فرصت آن رادارید که تصور استودیو Thunder Lotus Games از مرگ را بچشید. بازی Spiritfarer یک بازی مدیریتی در مورد مرگ است. شما به‌عنوان یکی روح جادویی وارد بازی می‌شوید و توسط یک قایق کوچک به جستجو در دنیا خواهید پرداخت. مواظب دوستان معنوی خود باشید و آن‌ها را از میانه مسیرهای مختلفی راهنمایی کنید تا در آخر به رستگاری نهایی برسند و روح آن‌ها به زندگی بعدی برسد. سؤال اصلی آن است که شما چه چیزی را در این دنیا به‌جا خواهید گذاشت؟

محور اصلی بازی Spiritfarer یک رودخانه بی‌انتها است که به شیوه‌ای جذابی طراحی‌شده است. سوار قایق شدن به معنی شروع مراحل ورود به زندگی پس از مرگ است و هدف اصلی رسیدن به آنجا توسط حل معماها و چالش‌های مختلف است. برای عبور از رودخانه نیاز به پیدا کردن غذا و گرفتن ماهی‌ها دارید. بدون رفع گرسنگی، ادامه بازی غیرممکن خواهد بود. ماجراجویی خود را همراه گربه دوست‌داشتنی و بامزه خود شروع کنید و روح خود را چنگال بندهای مادی رها کنید. بازی قابلیت تجربه به‌صورت دونفره و Co-Op را هم دارد و با رسیدن به اواخر بازی کم‌کم یاد می‌گیرید که با دوستان معنوی خود خداحافظی کنید و تصمیم بگیرید چه چیز را پس از خود به‌جا بگذارید. فعالیت‌های مختلفی وجود دارند که شانس بقا و پایان دادن به داستان را افزایش می‌دهند. تنها لازم است بپرید، بدوید و از موانع بگذرید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 13 شهریور 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.