ّ

دانلود ترینر بازی The Walking Dead Saints & Sinners

دانلود ترینر بازی The Walking Dead Saints & Sinners

شما می توانید با ترینر بازی The Walking Dead Saints & Sinners از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی The Walking Dead Saints & Sinners همراه گیم کیو باشید.

دنیای واقعیت مجازی با استفاده از المان‌های که نمی‌توان در بازی‌های کلاسیک یافت، تجربه‌ای فوق‌العاده را ارائه می‌دهند. القای حس ترس با هدست های VR راحت‌تر است و می‌توان بازیکن را تا آخرین حد ترساند. حالا فکرش را کنید که دنیای The Walking Dead چه اندازه خوراک این نوع بازی‌ها است. خوشبختانه استودیو Skydance Interactive این آرزوی ما را برآورده کرده است و دنیایی ترسناک و تاریک را در بازی The Walking Dead Saints & Sinners به خورد ما می‌دهد، جایی که حتی نمی‌توان به چشم خود نیز اعتماد کرد و زامبی‌ها هرکدام در گوشه و کنار شهر آماده قتل و کشتن ما هستند.

بازی The Walking Dead Saints & Sinners در شهر نیواورلاینز ایالات‌متحده روایت می‌شود و تنها کار اصلی شما نیز جستجو بازمانده‌ها و بقا و زنده ماندن است. این بازی برخلاف تمامی عنوان‌های دیگر در دنیای مردگان متحرک، یک بازی واقعی مجازی است که محیط و زامبی‌های آن شمارا حسابی خواهند ترساند. باید با زامبی‌ها بجنگید و در میان خرابه‌ای از شهر جلو بروید و البته تصمیمات بزرگی اتخاذ کنید. شما و دیگر بازماندگان راهی جز همکاری برای بقا ندارید. خطرات یکی پشت دیگری جلوی شما سبز خواهند شد و برای اولین بار می‌توانید مراحل را از دید چندین بازمانده تجربه کنید. ممکن است دریکی از مراحل مأموریت به دست آوردن منابع را داشته باشید و در مرحله دیگری باز کردن راه به سمت رهایی. زندگی خود را با کشتار تمام زامبی‌ها به خطر بیندازید و هرکسی که جلوی شما قرار می‌گیرد را نابود کنید. کم‌کم خواهید دید که چطور تصمیمات شما روی مردم شهر تصمیم خواهد گذاشت و یاد می‌گیرید با اتفاقات بعدی زندگی کنید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 20 بهمن 1400

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.