ّ

دانلود ترینر بازی Serious Sam 4

دانلود ترینر بازی Serious Sam 4

شما می توانید با ترینر بازی Serious Sam 4 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Serious Sam 4 همراه گیم کیو باشید.

سری بازی سام ماجراجو یکی از بی‌نظیرترین شوترهای اول‌شخص کلاسیک به‌حساب می‌آیند که چندین نسل از بازی بازها را سرگرم کرده‌اند. استودیو Croteam پس از غیبت ده‌ساله به سر تیتر خبرها برگشته و نسخه جدیدی از این فرانچایز را به نام بازی Serious Sam 4 با تهیه‌کنندگی شرکت Devolver Digital به بازار منتشر کرده است. این سری بازی جذاب، محفل عاشقان هیجان و کشتار زامبی‌ها و موجودات عجیب‌وغریب بوده‌اند و مانند همیشه می‌توان آن حس سرگرمی و ماجراجویی را در بازی جست. با استفاده از تفنگ‌های دقیق و مواد انفجاری قدرتمند به جنگ دشمنان سرسخت بروید و جان از تنشان بیرون کنید؛ این فضای بی‌نظیر بازی سام ماجراجو 4 است که نفس از شما خواهد برید و شمارا به یاد خاطرات خوب گذشته می‌اندازد.

بشریت در بازی Serious Sam 4 به لبه پرتگاه رسیده و انواع موجودات مختلف، باعث تبدیل دنیای دوست‌داشتنی ما به یک زباله‌دان از اجساد و گلوله‌ها شده‌اند. بشریت هنوز تسلیم نشده و سپر آخر خود را جلوی حمله دشمن دارد: گروهی از بهترین جنگجویان با رهبری سام ماجراجو! دشمنان قدیمی و آشنای بازی با تجهیزات و ظاهر زشت‌تری برگشته‌اند تا چالش بزرگی برایتان ایجاد کنند. از میان دشمنان مختلف بگذرید و کره زمین که حالا تغییر چهره داده و رو به نابودی است را نجات دهید. مانند همیشه سلاح‌های سنگین و خفن در اختیار شما خواهد بود و مگر می‌شود سام ماجراجو را بدون سلاح‌های انتحاری، شات گان، تفنگ‌های سنگین و بمب‌های قدرتمند تجربه کرد؟ قابلیت ارتقای سلاح‌ها از ویژگی‌های مثبت بازی است که شمارا یک پله از مرگ دور خواهد کرد و شانس بقای شمارا در این بیابان بی‌آب‌وعلف و پر از حس مرگ و صفیر گلوله افزایش خواهد داد.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 13 آبان 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.