ّ

دانلود ترینر بازی Forza Horizon 3

دانلود ترینر بازی Forza Horizon 3

شما می توانید با ترینر بازی Forza Horizon 3 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Forza Horizon 3 همراه گیم کیو باشید.

امروزه پادشاهی بازی‌های مسابقه‌ای و ریسینگ، دیگر دست سری Need For Speed نیست! این بار بازی‌های Forza تاج را بر سرنهاده‌اند و بازی‌های محبوب و جدید مسابقه‌ای انحصاری Microsoft هستند. بازی‌های جهان باز Forza Horizon این بار باقدرت بسیار بیشتری برگشته و نسخه‌ی سوم بازی پیشرفت‌های زیادی نسبت به‌عنوان های قبلی داشته است. همان‌طور که می‌دانید بازی‌های Forza درگذشته انحصاری XBOX بوده‌اند اما این بار ما شاهد دومین بازی Forza هستیم که برای کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شوند. بازی Forza Horizon 3 بدون شک یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ و برگ برنده‌ی Microsoft در رقابت با SONY است. این بازی توسط Playground Games ساخته‌شده و شرکت بزرگ و نام‌آشنای Microsoft نیز ناشر آن است.

بدون شک بازی Forza Horizon 3 بهترین بازی در این سری است که در آن قابلیت‌های نسخه‌ی قبلی بهبودیافته و ما شاهد یک بازی جهان باز و ریسینگ درجه‌یک هستیم. بازی از همان فرمول همیشگی استفاده می‌کند اما همان‌طور که اشاره شد گیم پلی بازی بهبودیافته است. این بار شما در استرالیا به گشت و گزار خواهید پرداخت و ما شاهد مناطق جنگلی ، رودخانه‌های بزرگ و مثل همیشه شاهد جاده‌های بلند برای مسابقه هستیم. به جر مسابقات جاده‌ای ، شما می‌توانید از مسابقات Off-Road نیز در این نسخه لذت ببرید. کارهای زیادی می‌توانید در طول بازی انجام دهید مانند آزاد کردن اتومبیل‌های جدید که تعداد آن‌ها فوق‌العاده زیاد است و هرکدام از این ماشین‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و یا جمع‌کردن XP و شخصی‌سازی که انجام آن‌ها بسیار لذت‌بخش هستند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 9 مهر 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.