ّ

دانلود ترینر بازی Ghostrunner

دانلود ترینر بازی Ghostrunner

شما می توانید با ترینر Ghostrunner از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با ما در دانلود ترینر بازی Ghostrunner همراه گیم کیو باشید.

همه‌ی ما ته دلمان عاشق فیلم‌ها و بازی اکشن و پر و سروصدا و رنگارنگ هستیم و با اشتیاق آن‌ها را دنبال می‌کنیم. استودیو لهستانی One More Level به تهیه‌کنندگی شرکت 505 Games با یک اثر اکشن و هیجانی واردشده و به دنبال تزریق آدرنالین به رگ‌های ماست. بازی Ghostrunner تجربه‌ای تک نفره آمیخته با المان‌های اکشن و سایبرپانک است که با دید اول‌شخص به روایت داستان علمی تخیلی در دنیایی با تم پسا آخرالزمان می‌پردازد. این بازی، روایتگر داستان دنیایی است که به‌تازگی به پایان خط رسیده و نابودی عظیم را که در کتاب‌های داستان نوید داده می‌شد را تجربه کرده و از بالای دره عمیقی به سیاه‌چال نابودی پرتاب‌شده است.

تمامی اجزاء این دنیای بزرگ به دنبال بقا می‌گردند و راهی جز جنگ برای زنده ماندن باقی نمی‌گذارد. داستان بازی Ghostrunner در مورد دنیایی پساآخرالزمانی است که تنها سنگر باقی‌مانده یک برج بلندمرتبه است. خیابان‌های شهر با شراره‌های آتش پوشیده شده و خشونت، تنها راه نجات است. Mara بر تخت فولادین تکیه داده و دیکتاتوری به‌تمام‌معنا راه انداخته است. حالا که منابع کره زمین رو به اتمام است و انسان‌ها به‌سرعت نور نابود می‌شوند، عده‌ای تصمیم به بر خواستن و جلوگیری از وضعیت موجود کرده و می‌خواهند ایستاده بمیرند! این آخرین تلاش برای بازگردانی اوضاع به دوره قبلی است اما چطور؟ پیشرفته‌ترین مبارز تاریخ قد عمل کرده و با شمشیری تشکیل یافته خون هزاران بی‌گناه، زندگی تک‌تک اربابان را نشانه گرفته است.

راهنمای نصب
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 5 آبان 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.