ّ

دانلود ترینر بازی Far Cry 2

دانلود ترینر بازی Far Cry 2

شما می توانید با ترینر بازی Far Cry 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با ما در دانلود ترینر بازی Far Cry 2 همراه گیم کیو باشید.

سری بازی های Far Cry یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های کمپانی Ubisoft است که یک ماجراجویی ناب را به طرفداران زیادش ارائه می‌دهد. با اینکه Far Cry 3 تحولی بزرگ در این مجموعه حساب می‌شود اما Far Cry 2 نیز یکی از نسخه‌های بسیار مهم از این سری است که تاثیر زیادی بر شناخته شدن این سری داشت. Far Cry 2 توسط Ubisoft Montreal توسعه پیدا کرد و در سال 2008، یک تجربه‌ی خاص شوتر اول شخص در دنیای جهان آزاد را به بازیبازان ارائه داد.

داستان بازی حول یک جنگ داخلی شدید در آفریقای مرکزی جریان دارد. دولت در آن منطقه سقوط کرده است و دو گروه بزرگ برای به دست آوردن قدرت، در حال جنگیدن با یکدیگر هستند. United Front for Liberation به رهبری Addi Mbantuwe و Alliance for Popular Resistance به رهبری Oliver Tambossa جنگی خونین به پا کرده‌اند که هر دو طرف مدعی هستند که طرفدار حقوق و آرامش مردم این منطقه هستند اما هر دو گروه کشتار بزرگ در کنار طمع زیاد حتی به قیمت نابودی مردم را دستور کار خود قرار داده‌اند. هر دو گروه مزدوران بسیار زیادی از دور تا دور دنیا استخدام کرده‌اند تا نیروهای نظامی خود را قوی‌تر کنند اما مشکل اصلی، تمام شدن منابع الماس این محیط است که مزدوران زیادی را بدون دستمزد به حال خود رها کرده است. شما به هر طریقی که ممکن است باید شخصی را که به هر دو طرف جنگ اسلحه‌های زیادی می‌فروشد پیدا کنید و او را از میان ببرید.

راهنمای نصب
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 13 آبان 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.