ّ

دانلود بازی Chicken Police برای کامپیوتر

دانلود بازی Chicken Police برای کامپیوتر

هرساله چند بازی عجیب‌وغریب منتشر می‌شوند که نمی‌توان آن‌ها را در هیچ ژانری قرارداد. با دانلود بازی Chicken Police برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید.

بازی Chicken Police ازجمله همین بازی‌هاست که از مرغ و خروس و حیوانات مختلف به‌منظور ارائه یک داستانی کارآگاهی با تم نوآر استفاده کرده است. این بازی ساخته استودیو The Wild Gentlemen که یک گروه مستقل مجارستانی به‌حساب می‌آید و شرکت HandyGames هم آن را راهی بازار کرده تا ماجراجویی به سبک نوآر را در کوچه و خیابان‌های باران‌زده شهری مشابه شیکاگو را ارائه دهد. وجود فضای تاریک و دیالوگ‌های خنده‌دار و بعضی‌اوقات کاملاً بی‌معنی، ازجمله ویژگی‌های این بازی است و تا وارد آن نشوید نمی‌توانید این واژه‌ها را درک کنید. داستان بازی Chicken Police در مورد زندگی دو کارآگاه است که زمانی در کارشان خبره بوده‌اند و حالا بازنشست شده‌اند وزندگی خود را در اوج پوچی می‌گذراند.

آن‌ها از زمان آخرین پرونده تابه‌حال ارتباطی با یکدیگر نداشته‌اند اما پرونده جدیدی که تابه‌حال نمونه آن را ندیده‌ایم، باعث شده که پیوند دوباره‌ای میان این دو کارآگاه به نام‌های سانی و مارتی ایجاد شود. بازی دارای داستانی بسیار غنی و دیالوگ‌های جذاب است که توسط جلوه‌های بصری زیبایی ارائه می‌شوند. بیش از 30 شخصیت مختلف داخل بازی قرار دارند که می‌توان با آن‌ها صحبت کرد و تحت بازجویی‌شان قرارداد. سرنخ‌های مختلف را پیدا کنید و پرونده عجیبی که در اختیارتان قرارگرفته را حل کنید. تبه‌کاران به دنبال پخش خون در تمامی شهر تاریک بازی هستند و شاید شما بتوانید جلوی آن‌ها را بگیرید.بازی ازلحاظ گیم پلی روند جالبی را دنبال می‌کند. از ماشین‌سواری و تعقیب و گریزهای پیچیده گرفته تا گردش در محیط و پیدا کردن رازهای مختلف در بازی وجود دارد.

Chicken Police Paint it RED Directors Cluck Edition [ CODEX ]

راهنمای نصب
  • فایل Setup.exe را اجرا کنید و مراحل نصب را انجام دهید
  • بعد از نصب بازی محتوای پوشه CODEX را در محل نصب بازی کپی کنید.
اطلاعات فایل

حجم بازی: 3.9 گیگابایت


نسخه کرک شده CODEX

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.