ّ

دانلود کرک بازی Cyberpunk 2077

دانلود کرک بازی Cyberpunk 2077

شما می توانید با کرک بازی Cyberpunk 2077 ، این بازی را به صورت رایگان و کامل تجربه کنید. با دانلود کرک بازی Cyberpunk 2077 همراه گیم کیو باشید.

بازی Cyberpunk 2077 از آن جهت برای دوست‌داران صنعت گیم از اهمیت برخوردار است که در بهترین حالت ممکن، بیش از یک دهه موردانتظار بوده است. سرانجام بالاخره شاهد انتشار این بازی تاریخی هستیم و گویا با اثری بسیار عالی و با قدرت جزئیاتی بالا روبرو هستیم. سی دی پراجکت رد به‌عنوان سازنده این اثر که سابقه‌ی نشر سری موفقی همچون ویچر را دارد، اثر تکرارنشدنی و تاریخی را به کتابخانه‌ی آثار خود اضافه کرده است. این بازی نمونه‌ای است که می‌توانید چندین ماه رزوانه ده‌ها ساعت به تجربه‌ی آن بپردازید و خسته نشوید. بازی آنقدر با جزئیات بالا ساخته شده است که می‌توانید حتی موهای سر شخصیت‌های آن را بشمارید و تارهای زائد آن‌ها را تشخیص دهید.

به شما توصیه می‌کنیم که اگر به‌دنبال یک اثر شاخص هستید تا در فصل تعطیلات میلادی تجربه کنید، تمرکز خود را تنها روی سایبرپانک 2077 بگذارید. این بازی می‌تواند مولکول‌های مکانیکی را به رخ کشیده و روایتی خطرناک را برای‌تان داشته باشد. بازی در سبک نقش آفرینی و شوتر اول شخص عرضه شده است و به‌طور رسمی، قرار است که ۲۰ آذر (۱۰ دسامبر) در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. بازی برای تمامی پلتفرم‌ها، از جمله PC منتشر شده است و بهترین حد جزئیاتی آن را می‌توانید روی همین پلتفرم تجربه کنید.

در بازی Cyberpunk 2077 شما در نقش شخصیت V بازی خواهید کرد که یک قهرمان مهربان در نایت سیتی است. او هر کاری می‌کند تا در این شهر شناخته شود و متاسفانه، این هدف مشکلات زیادی را برای وی ایجاد خواهد کرد. او باید به روح دیرینه شخصیت مهم بازی با نقش آفرینی کیانو ریوز پناه بدهد. جانی سیلور هند که یک تروریست و ستاره راک است، آرام آرام ذهن این شخصیت‌ها ر ا تصاحب کرده و مشکلات زیادی را برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد.

راهنمای نصب
  • محتوای پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.
اطلاعات فایل

کرک شده توسط CODEX


حجم فایل: 1 مگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 30 دی 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.