ّ

دانلود کرک بازی Hitman 3

دانلود کرک بازی Hitman 3

شما می توانید با دانلود کرک بازی Hitman 3 ، این بازی را به صورت کامل تجربه کنید. با دانلود کرک بازی Hitman 3 همراه گیم کیو باشید

ایجنت 47 با بازی Hitman 3 توانسته است که به یک عامل مخفی‌کار و فوق‌العاده حرفه‌ای تبدیل شود. این سری همواره جایگاه قابل احترامی در بین علاقه‌مندان به ژانر اکشن و مخفی کاری داشته است و گویا IO Intractive توانسته است که بعد از هیتمن سال 2016 ، یک نسخه‌ی هیجان انگیز دیگر تحویل مخاطبین خود دهد. کاملا واضح است که استودیو بار دیگر به‌خوبی عمل کرده است و تسلط کاملی روی این سری پیدا کرده است. هیتمن 3 با داشتن برخی از مراحل شگفت انگیز و تخیلی که در بطن داستانی بازی نیز مورد استفاده واقع شده است، نزدیکی بسیار بیشتری به دو اثر قبلی این مجموعه دارد. شما ساعت‌ها می‌توانید در هرج و مرج شهر قدم زده و کشتار بی‌رحمی در کنار روح کمدی ایجنت ۴۷ داشته باشید.

شخصیت‌های بازی Hitman 3 نقش برجسته‌ای در تولید این صحنه‌های اکشن دارند و گیم‌پلی بازی کاملا ساخته و پرداخته‌ی شخصیت ایجنت 47 است. این بازی را می‌توانیم آخرین فصل از سه گانه‌ای بدانیم که با هیتمن در سال 2016 شروع پیدا کرده و نسخه‌ی دوم آن نیز در سال 2018روانه بازار شد. اگر تا پیش از این علاقه‌ای به تجربه سری هیتمن نداشتید، همین حالا هم بهتر است بدانید که تغییر آن‌چنان شگرفی رخ نداده است، اما یقینا با یکی از بهترین بازی‌های عصر روبرو هستید و می‌توانید از یک بازی ویدیویی ناب لذت بببرید. رابط و کنترل آن‌ها در بازی همچنان سخت است و دامنه کاربردهای شخصیت ایجنت 47 نیز ثابت مانده است. سلاح‌های بازی تفاوت آن‌چنانی با نسخه‌های قبلی ندارند و سلاح قابل توجه بازی Hitman 3، همان دوربینی است که می‌تواند برای هک یا بررسی سوئیچ‌ها و وسایل مورد استفاده قرار دهد.

راهنمای نصب
  • محتوای پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.
اطلاعات فایل

کرک شده توسط CODEX


حجم فایل: 11 مگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 2 بهمن 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.