ّ

دانلود کرک بازی Assassins Creed 3 Remastered

دانلود کرک بازی Assassins Creed 3 Remastered

شما می توانید با کرک Assassins Creed 3 Remastered این بازی را به صورت کامل و رایگان تجربه کنید. با دانلود کرک بازی Assassins Creed 3 Remastered همراه گیم کیو باشید.

ریمستر Assassins Creed III با بهبود‌هایی که داشته، اثری است که مخصوصا برای طرفداران جدید می‌تواند دوست‌داشتنی باشد. یوبی‌سافت سال پیش همین روز‌ها نسخه ریمستر Assassins Creed Rogue را روانه بازار کرده بود که خب بهبود‌هایش نسبت به نسخه اصلی، آنطور که باید و شاید چشم‌گیر و قابل‌توجه نبودند و در بررسی یک ریمستر هم این بهبود‌ها مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کنند. اما خب خبر خوب برای طرفداران این سری که قبلا شانس تجربه نسخه سوم را نداشتند یا صرفا به دنبال تجدید خاطره با آن هستند، اینکه سازندگان این بار تلاش بیش‌تری برای بهبود جنبه‌های بصری بازی در مقایسه با نسخه اصلی داشته‌اند و با اینکه Assassins Creed III Remastered هنوز هم یک تجربه نسل هشتمی تمام‌عیار و عالی نیست، اما خب از نظر بصری در حد قابل قبولی ظاهر می‌شود.

قبل از عرضه بازی، محیط برفی نیویورک در دوره‌ی انقلاب آمریکا دل بسیاری از طرفداران را به دست آورد و جنگل‌هایی که میان این شهر و بوستون قرار داشت، یاد‌آور حیات وحشی بود که در Red Dead Redemption با آن روبرو بودیم. البته به خاطر باگ‌ها و مشکلات فنی متعدد، اساسینز کرید 3 با انتقادات زیادی روبرو شد. حال بعد از شش سالی که از عرضه نسخه اصلی بازی می‌گذرد، ریمستر اساسینز کرید 3 عرضه شده تا تجربه قصه تبدیل شدن کانر کِنوِی به یک اساسین حرفه‌ای و حضور او در انقلاب آمریکا بدون مشکل قابل تجربه باشد. اتفاقی که در بسیاری از جهات رخ داده اما هنوز هم شاهد ضعف‌هایی هستیم که به تجربه بازی صدمه وارد می‌کنند. به این مشکلاتی که از قبل باقی مانده‌اند، باید ضعف‌هایی که با قدیمی شدن مکانیک‌های گیم‌پلی بازی خودشان را نشان می‌دهند را هم اضافه کرد. البته با همین شرایط هم تجربه این بازی می‌تواند برای عده‌ زیادی لذت بخش باشد.

راهنمای نصب
  • محتوای پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.
اطلاعات فایل

کرک شده توسط CODEX


حجم فایل: 14 مگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 31 تیر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.