ّ

دانلود ترینر بازی Hitman 1

دانلود ترینر بازی Hitman 1

شما می توانید با ترینر بازی Hitman 1 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Hitman 1 همراه گیم کیو باشید.

همان‌طور که می‌دانید در چند سال اخیر شاهد گسترش محبوبیت بازی‌های سریالی در میان قشر گیمر ها بودیم، از همین رو شرکت اسکوئر انیکس با نسخه جدید سری Hitman، پا به عرصه عناوین اپیزودیک گذاشت؛ اما Square Enix توانست با ارائه این بازی آتش طرفداران مأمور 47 را برطرف و برای باری دیگر نام این سری را بر سر زبان‌ها بیندازد؟ داستان بازی، مانند دیگر عناوین زیرمجموعه سری بازی های هیتمن بر محوریت ترور افراد مختلف که عموماً هم در سازمان‌های متفاوت دارای رتبه‌های بالا هستند می‌چرخد.

بازی با مأموریت ترور دو تن از بالا رتبه‌ترین افراد سازمان ICE (سازمانی که مأمور 47 در آن کار می‌کند)، یعنی ویکتور نوویکو و دالیا مارگولیس آغاز می‌شود. با توجه به سوابق موجود در بازی با دو تن از خطرناک‌ترین افراد جهان روبه‌رو هستیم، بنابراین باید تمام تلاشتان را در عملی کردن ریزبه‌ریز نقشه به کار بگیرید. خوشبختانه در این نسخه، گیم پلی از حالت خطی خود که در نسخه‌های پیشین شاهدش بودیم درآمدهاست و شاهد آزادی عمل بسیار گسترده در آن بودیم، به‌طوری‌که طبق گفته‌های توسعه‌دهنده بازی هر مرحله می‌تواند به بیست روش ممکن گذرانده شود. سلاح‌های موجود در بازی نیز از تنوع بسیار بالایی برخوردارند، از کپسول‌های گاز گرفته تا آمپول‌های مختلف و کشنده‌ترین تفنگ‌ها همه و همه در اختیار شما هستند تا به روش خود دشمنانتان را از پیش رو بردارید، همچنین مانند نسخه‌های قبلی می‌توانید با پوشیدن لباس‌های مختلف در روند پیش روی بازی، خود را از دید دشمنانتان مخفی کرده و به راحتی هر چه تمام تر بازی را ادامه دهید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.