ّ

دانلود ترینر بازی Tomb Raider

دانلود ترینر بازی Tomb Raider

شما می توانید با ترینر بازی Tomb Raider از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Tomb Raider همراه گیم کیو باشید.

این نسخه از فرانچایز محبوب Tomb Raider به دليل نوآوری‌های جدید و جذاب زيادي كه در سبك خود داشت است، تبدیل به اثری مورد انتظار شد و پس از انتشارش نشان داد كه هنوز می‌توان به اين فرانچايز اميدوار بود. همچنين افراد زيادي که با شخصيت لاراكرافت، خاطراتي به ياد ماندني داشتند، با این عنوان توانستند بخش عظيمي از اين خاطرات را زنده كنند. بدون شک اعضای Crystal Dynamics کارشان را به خوبی انجام دادند و اثر فوق‌العاده‌ای را خلق کردند. داستان بازی از جايي روايت می‌شود كه نشان می‌دهد پدر لارا باستان شناس مشهوری بوده است و لارا می‌خواهد راه پدر را ادامه دهد ، بنابراين به همراه دوست خود راهي سفري دريايي می‌شود ولي طي سانحه ای آن‌ها در بين راه در جزیره‌ی مرموزی گرفتار می‌شوند.

بعد از اين اتفاق لارا متوجه می‌شود كه دوستانش در جايي ديگر از جزيره هستند. او مجبور است که برای پیدا کردن آن‌ها تلاش زیادی کند اما اين جزيره نيمه تاريك، انتظار لارا را برای رویارویی با حوادث می‌کشد. گيم پلي بازي داراي محيطي جهان باز است كه حسي جذاب را براي اين بازي ماجراجويي، به ارمغان مياورد. لارا هیچ‌گونه مهارت ورزشي يا مبارزه اي ندارد اما گويي در اين جزيره بهتر از هر فرد ديگری با حوادث روبرو می شود و چالش پيش رویش را پشت سر می‌گذارد. در نقشه‌ی بازی نقاطي به نام كمپ وجود دارد كه از طريق آن‌ها می‌توانید به هر جاي اين جزيره Fast Travel كنيد. همچنين می‌توانید اسلحه خود را به‌روزرسانی كنيد.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 11 مهر 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.