ّ

دانلود کرک بازی Football Manager 2021

دانلود کرک بازی Football Manager 2021

شما می توانید با کرک Football Manager 2021 این بازی را به صورت کامل و رایگان تجربه کنید. با دانلود کرک بازی Football Manager 2021 همراه گیم کیو باشید.

بازی Football Manager 2021 شما را با مدیریت یک باشگاه فوتبال آشنا خواهد کرد. می‌دانیم که سرمربی، قلب تپنده هر باشگاه ورزشی فوتبال است. در این بازی شما می‌توانید تجربه مدیریتی پویا را داشته باشید. این مدیریت کاملا واقعی شبیه سازی شده است و جزئیات بسیار نابی را در نسخه 2021 آن شاهد هستیم. تمرکز بازی روی مدیر باشگاه بوده و شما را با ابزارهایی که برای دستیابی به هدف نیاز دارید، آشنا خواهد کرد. می‌توانید به یک نخبه در مدیریت باشگاه تبدیل شده و استعدادیابی خوبی هم داشته باشید. بیش از 50 کشور و 2500 باشگاه در هر سطح از هرم فوتبالی وجود دارد که شما در این بازی می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

در این اثر رنگ‌ها و چالش‌های خاصی را تجربه کرده و با جاه طلبی خود، می‌توانید باشگاه را به سمت و سوی خاصی هدایت کنید. همه چیز در باشگاه سلسه مراتبی است و می‌توانید با عواقب کارهای خود روبرو شوید. قبل از اینکه به بازار نقل و انتقالات ورود کنید، باید نیروهای خود را ارزیابی کرده و قدرتشان را تست کنید. عمق بازی تیم خود را شناسایی کرده و یک ستاره در باشگاه خود پیدا کنید. با استراتژی‌های تاکتیکی، می‌توانید ترکیب بهتری را برای تیم ایجاد کرده و هر موقعیتی را در باشگاه خود ایجاد کنید. با این کار، شانس باشگاه شما برای موفقیت بیشتر خواهد شد.

راهنما
  • محتوای پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید
نکته مهم
  • چنان چه در اجرای بازی مشکل داشتید، CrackTest را دانلود کنید. تعداد زیادی کرک برای CPUهای مختلف در این پوشه قرار دارد. نزدیک ترین پوشه به مدل CPU خود را انتخاب کنید، محتوای درون آن را کپی کرده و در پوشه اصلی بازی خود، جایگزین نمایید تا کرک جدید اعمال شود. درضمن، می توانید کرک سایر CPUها را هم امتحان کنید. مثلا مشکلی ندارد اگر کرک AMD Ryzen را بر روی Intel تست کنید.
  • شاید گاهی اوقات مشکل از کرک بازی نباشد. به همین خاطر، لطفا فایل “fm26.exe” را به صورت تطابق با ویندوز 7 یا 8.1 اجرا کنید. برای این منظور به بخش Properties فایل fm26.exe رفته و در باکس Compatibility گزینه ویندوز 7 یا 8 را انتخاب نمایید.
  • حتما فایل fm26.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید تا مشکلی در دسترسی ها نداشته باشید.
اطلاعات فایل

کرک شده توسط MKDEV


حجم فایل: 294 مگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 22 تیر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

1 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • amir

    22 فروردین 1400 09:01

    سلام فکر کنم کرک cpy براش اومده