ّ

دانلود ترینر بازی Baldurs Gate 3

دانلود ترینر بازی Baldurs Gate 3

شما می توانید با ترینر بازی Baldurs Gate 3 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Baldurs Gate 3 همراه گیم کیو باشید.

سری بازی Baldurs Gate یکی از بهترین فرانچایزهای حاضر در ژانر شلوغ نقش‌آفرینی هستند که الگوی بسیاری از استودیوهای کوچک و بزرگ قرارگرفته‌اند. استودیو Larian Studios چندین سال بود که به‌شدت روی نسخه جدید این سری بازی کار می‌کرد و بالاخره توانست سومین نسخه بازی را در حالت دسترسی اولیه قرار دهد. این بازی سفری سحرآمیز به «سرزمین‌های فراموش‌شده» است که این بار شمارا به یک هیولا تبدیل می‌کند که قدرت بسیار زیادی در اختیار دارد. دوستان خود را گرد هم آورید و با دانلود بازی Baldurs Gate 3 به سرزمین‌های فراموش‌شده سفر کنید و داستانی فوق‌العاده با تم خیانت، قربانی شدن و دوستی را تجربه کنید.

بازی Baldurs Gate 3 شما را به یک هیولا تبدیل می‌کند که قدرت‌های مهیبی دارد. این قدرت مهیب باعث بقای شما در دنیایی علمی تخیلی می‌شود که مرگ هر آن به‌نوعی به سمت شما می‌تازد اما مانند قوانین نانوشته دنیای ما، به دست آوردن هر چیزی نیاز به پرداخت بهایش دارد. وارد یکی از پیچیده‌ترین داستان‌های تاریخ بازی شوید و ارتباط عمیقی میان شخصیت‌های موجود ایجاد کنید؛ نبرد سختی میان شیطانی و نیروهای شر درگرفته و تنها شما می‌توانید، سرنوشت سرزمین‌های فراموش‌شده را تعیین کنید. استودیو بازی از موتور گرافیکی Divinity 4.0 استفاده کرده که جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد و آزادی عمل زیادی برای گردش در دنیا و به دست آوردن تجارب جدید خواهید داشت. داستان سینمایی بازی، هر بار شمارا یک‌قدم به زندگی و درون شخصیت‌ها آشنا می‌کند و هر بار درب بخش‌های کوچکی از دنیای عظیم و گسترده‌اش را به روی شما باز می‌کند.

راهنمای نصب
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 13 آبان 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.