ّ

دانلود ترینر بازی Blair Witch

دانلود ترینر بازی Blair Witch

شما می توانید با ترینر بازی Blair Witch از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Blair Witch همراه گیم کیو باشید.

کودکی در کوچه‌پس‌کوچه‌های بورکتسویل مری لند گم‌شده است. مشخص نیست که این محیط تاریک و رمزآلود چه بلایی سر او آورده است. گروهی از ساکنان محل چراغ‌قوه به دست می‌گیرند و راهی جنگل پشت نزدیک شهر می‌اندازند. همیشه افسانه‌های ترسناکی را ازآنجا شنیده‌اند و همیشه دعا می‌کردند که هیچ‌گاه راهشان به آن خراب‌شده نیفتد اما برای پیدا کردن این کودک، باید به دل خطر زد و بالاخره با راز ماجرا آشنا شد. بازی Blair Witch آرام و در سکوت ما را در عمق جنگل پیش می‌برد و به‌یک‌باره جایی که هیچ دستگاه موبایلی آنتن نمی‌دهد، شمارا به دام اندازد. حس ترس آن‌چنان در بازی منتقل می‌شود که شب نیز بافکر به اتمسفر بازی خوابتان نخواهد برد. اینجا خبری از دلقک‌بازی‌های ارواح نیست، استودیو Bloober Team اطمینان می‌دهد که تا سر حد مرگ خواهید ترسید.

خوشبختانه شما به‌جای اینکه با یک سری آدم‌بزرگ‌های خودبین و ابله به دنبال این کودک بگردید، به‌عنوان پلیس سابق دست‌به‌کار می‌شوید و البته در این راه گذشته لعنتی‌تان نیز دست ازسرتان درنخواهد داشت. وقتی به محل جستجو می‌رسید، می‌بینید که بقیه کارشان را شروع کرده‌اند و برای شما یک یادداشت و یک واکی تاکی و البته تصویری از پسر کوچک گذاشته‌اند. از اینجاست که داستان تازه شروع می‌شود و با سرنخ‌هایی که به دست می‌آورید، باید قدم‌به‌قدم پیش بروید. جنگل Black Hills با مه و تاریکی پرشده است و دیدن جلو آن‌چنان‌که باید آسان نیست. حس جالبی دارد که در بازی‌های ترسناک، قهرمان‌بازی درآورد مگر نه؟ بالاخره شما در این جنگل لعنتی تنها هستید و برای خودتان خانواده‌ای نیز دارید. کارهای به‌جاهای باریک می‌کشد و آنجا دیگر تلفن همراهتان نیز آنتنی برای نجات شما ندارد.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 12 اسفند 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.