ّ

دانلود ترینر بازی Resident Evil 4 Remake

دانلود ترینر بازی Resident Evil 4 Remake

شما می توانید با ترینر Resident Evil 4 Remake از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Resident Evil 4 Remake همراه گیم کیو باشید.

دمو بازی Resident Evil 4 Remake که قسمت اول بازی را شامل می‌شود برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر شد. این دمو تحت عنوان Chainsaw منتشر شده است و نسخه کامل بازی در تاریخ چهارم فروردین 1402 منتشر می‌شود. شرکت کپکام در مورد نسخه آزمایشی نوشته است که تجربه‌ای کوتاه از رزیدنت اویل 4 را دنبال کنید، بازی‌ای که نسخه اصلی آن در سال 2005 منتشر شد. این دمو شامل بخش آغازین بازی و سکانس‌های اولیه است و می‌توان بدون محدودیت زمانی آن را تجربه کرد. داستان بازی Resident Evil 4 با فاصله 6 سال پس از وقایع راکون سیتی روایت می‌شود. لئون اس‌کندی که در آن زمان یک پلیس تازه‌کار بود، پس از اتفاقات راکون سیتی اکنون به عنوان یک مامور ویژه آمریکا فعالیت می‌کند.

حال دختر رییس جمهور آمریکا یعنی اشلی گراهام دزدیده می‌شود و لئون با هدف پیدا کردن وی در اولین ماموریت خود در شغل جدیدش، به روستایی در اسپانیا اعزام می‌شود و از همان اول رفتار‌های خشن روستاییان و اتفاقاتی که رخ می‌دهند، نشان می‌دهد که لئون در دردسر بدی افتاده است. نسخه اصلی رزیدنت ایول ۴ در تمامی زمینه‌ها یک شاهکار بود، داستان بازی با حضور شخصیت‌هایی مثل لوییس و ایدا وانگ پیچش‌های جالبی داشت. به‌علاوه گیم‌پلی بازی هنوز هم یکی از بهترین‌ها است. ابداع سیستم تیراندازی جدید برای بازی و در کنار آن اضافه شدن المان‌های جدید و البته حفظ ویژگی‌های خاطره‌انگیز سری مثل ماشین تایپ و موارد مشابه این نسخه را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده بود و بی‌دلیل نیست که نسخه پلی‌استیشن 2 بازی با امتیاز متای 96 به عنوان یکی از شاهکار‌های صنعت گیم شناخته می‌شود. تمامی این ویژگی‌ها، در نسخه جدید بازی هم دیده می‌شوند.

راهنمای نصب
  • فایل dinput8.dll را در محل نصب بازی کپی کنید.
  • سپس وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 24 اردیبشهت 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.