ّ

دانلود ترینر بازی Battlefield Vietnam

دانلود ترینر بازی Battlefield Vietnam

شما می توانید با ترینر Battlefield Vietnam از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Battlefield Vietnam همراه گیم کیو باشید.

Battlefield Vietnam میدان نبرد ویتنام دومین بازی از سری محبوب میدان نبرد بود که توسط استودیو Digital Illusions CE ساخته شده و Electronic Arts آن را در 15 مارچ 2004 منتشر کرد . حوادث میدان نبرد ویتنام پیرامون جنگ ویتنام است . بازی میدان نبرد اول شخص شوتر بوده و دارای نقشه های زیاد به صورت شبیه سازی شده از همان دوران می باشد که می توان به Ho Chi Minh Trail, Battle of Hue, Ia Drang Valley, Operation Flaming Dart, The Battle of Khe Sanh and Fall of Saigon اشاره کرد . بسیاری از صحنه های بازی از روی فیلم های محبوب Vietnam War ساخته شده است . گیم پلی بازی نقطه به نقطه مانند همانند اولین سری بازی میدان نبرد یعنی Battlefield 1942 ساخته شده است . در بیشتر مراحل هدف رسیدن به نقطه مشخص شده در نقشه به صورت گروهی می باشد.

بازی میدان نبرد ویتنام انقلاب عظیمی در گیم پلی دنیای بازی های شبیه ساز جنگ به وجود آورد . دو گروه ارتش آمریکا و ویتنام دارای آیتم , اسلحه و وسایل نقلیه مخصوص به خود هستند . ارتش آمریکا بیشتر روی وسایل نقلیه تمرکز دارد ولی ویتنامی ها تاکتیک های پیاده نظام دارند . وسایل نقلیه ارتش آمریکا تانک های سنگین , هلی کوپتر و حتی بمب می باشد و در ان سو ویتنامی ها دارای موشک و آرپیجی و بمب های مخصوص به خود برای از بین بردن طرف مقابل دارند . اسلحه های موجود در بازی شبیه ساز نمونه واقعی خود در آن زمان می باشد . موتور بازی همان موتور استفاده شده در نسخه میدان نبرد 1942 بوده با این تفاوت که آپدیت هایی در آن انجام شده است .

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.