ّ

دانلود ترینر بازی Need for Speed Underground 2

دانلود ترینر بازی Need for Speed Underground 2

شما می توانید با ترینر Need for Speed Underground 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Need for Speed Underground 2 همراه گیم کیو باشید.

بدون شک می‌توان خاطره‌انگیزترین نسخه‌های بازی Need for Speed را سری Underground این مجموعه دانست، سری بازی که درگذشته‌ی دور توسعه داده‌شده بودند و گرافیک خیره‌کننده‌ای نداشتند، اما استودیوی سازنده آن‌قدر بر روی محتوای این بازی‌ها کارکرده بود که هر بازیکنی می‌توانست تا ساعت‌ها با این سری بازی سرگرم شود. بازی Need for Speed: Underground 2 در سال 2004 و به‌صورت ادامه‌ای برای نسخه‌ی اول به بازار عرضه شد، این بازی بااینکه بافاصله‌ی زمانی یک سال نسبت به نسخه‌ی قبلی خود در دسترس قرار گرفت و ازلحاظ بصری پیشرفت چشمگیری نکرده بود، اما آن‌قدر بخش‌های جدید و مسابقات متنوع داشت که توانست همانند نسخه‌ی اول توجه بسیاری از کاربران را جلب کند و تبدیل به یکی از ماندگارترین نسخه‌های سری Need for Speed شود.

شما در Need for Speed: Underground 2 همانند دیگر نسخه‌های بازی Need for Speed کنترل یک ماشین ساده را در دست می‌گیرید و باید در طول زمان و با شرکت در مسابقه‌های مختلف و فرار از دست پلیس پول به دست آورده و ماشین خود را ارتقا دهید. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی بازی Need for Speed: Underground 2 شخصی‌سازی بی‌نظیر آن است، به صورتی که شما می‌توانید تا کوچک‌ترین جزئیات ماشین را هم نسبت به علایق خود تغییر دهید. گیم پلی Need for Speed: Underground 2 که هسته‌ی اصلی آن محسوب می‌شود بسیار جذاب و سرگرم‌کننده طراحی‌شده به صورتی که شما هیچ‌گاه از تجربه‌ی بازی خسته نخواهید شد. تنوع ماشین‌ها و برندهای موجود در بازی نیز بسیار بالا است و شمارا راضی خواهند کرد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.