ّ

دانلود ترینر بازی Tomb Raider Anniversary

دانلود ترینر بازی Tomb Raider Anniversary

شما می توانید با ترینر Tomb Raider Anniversary از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Tomb Raider Anniversary همراه گیم کیو باشید.

بازی Tomb Raider Anniversary که توسط کمپانی Crystal Dynamics سال ۲۰۰۷ منتشر شده بود‏.‏ سبک این بازی اکشن/ماجراجویی است و در تمام سری بازی های مهاجم مقبره شاهد یک بازی بسیار هیجان انگیز و سناریویی عالی و حرفه ای بوده ایم. Tomb Raider Anniversary توسط موتور اختصاصی کریستال داینامیکس یعنی کریستال انجین توسعه داده شده است که نسخه بهبود یافته از همان موتور بازیسازی قبلی این استودیو می باشد. این انجین با وجود آن که فیزیک نسبتا خوبی را ارائه می دهد اما در مجموع در بخش های هنری عملکرد شاخصی ندارد و بازی به هیچ وجه شباهتی به یک عنوان نسل هفتمی ندارد.

پس پیش از تجربه ی بازی انتظارات خود را از بخش گرافیک آن کاهش دهید چرا که ممکن است حسابی به ذوقتان بخورد.از نکات مثبت Tomb Raider Anniversary نیز می توان به گیم پلی سرگرم کننده ی آن و لذتی که در گشت و گذار در محیط بازی وجود دارد اشاره کرد. در این نسخه کریستال داینامیکس سعی کرده تا بیش از هر چیزی جنبه های ژانر ماجراجویی بازی خود را در این ورژن افزایش دهد و این بار ما بیش از هر نسخه ی دیگری از این سری شاهد یک بازی ادونچر هستیم. البته در بخش های اکشن نیز ظرافت خاصی وجود دارد و در مجموع اگر به این عنوان به نسبت سال ساختش نگاه کنید، می توانید یکی از لذت بخش ترین تجربه های خود در بین بازی های ماجراجویی داشته باشید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.