ّ

دانلود ترینر بازی Dying Light 2 Stay Human

دانلود ترینر بازی Dying Light 2 Stay Human

شما می توانید با ترینر Dying Light 2 Stay Human از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Dying Light 2 Stay Human همراه گیم کیو باشید.

در دورانی که صنعت بازی‌های ویدیویی مملو از عناوین زامبی محور و تکراری شده بود، بسیاری از این کلیشه خسته شده بودند و هر بار اسم زامبی و آخرالزمان شنیده می‌شد، همه می‌دانستند باید انتظار چه چیزی را داشته باشند. در این میان بازی Dying Light از استودیو Techland توانست متفاوت ظاهر شده و به یکی از برترین و محبوب‌ترین عناوین در این سبک تبدیل شود، عنوانی که تا به امروز هم بسیاری آن را تجربه می‌کنند و در محیط‌های وسیعش وقت می‌گذرانند. بازی Dying Light 2 شماره دوم این عنوان محبوب است که بر روی ریشه‌های محکم شماره قبل مسیرش را ادامه می‌دهد.

بازی Dying Light 2 هم مانند شماره اولش، جنبه مهمی را رعایت کرده که آن را از سایر بازی‌های زامبی محور متفاوت می‌کند.شما در این بازی وارد دنیایی وسیع و بزرگ خواهید شد که در سبک جهان‌باز طراحی شده و آزادی عمل زیادی برای گشت‌وگذار در آن خواهید داشت. مانند شهر خیالی Harran در شماره اول، این بار هم وارد شهر بزرگی می‌شوید که درگیر ویروس زامبی‌ها شده است، شهری که از آن با نام The City یاد می‌شود و به مناطق مختلفی تقسیم شده است. تمدن بار دیگر به دوران تاریک برگشته اما امید در بشریت همچنان زنده است. شما برای فرار از گذشته تاریک خود وارد شهر شده‌اید و حال باید در این دنیای بزرگ و رو به نابودی، جایگاه خودتان را پیدا کرده و برای زنده ماندن تلاش کنید. The City مملو از ماجراجویی‌ها و داستان‌های ناگفته است و برای زنده ماندن در آن، اعتماد به هر فردی جایز نیست.

راهنمای نصب
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 11 اسفند 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.