ّ

دانلود ترینر بازی FEAR Extraction Point

دانلود ترینر بازی FEAR Extraction Point

شما می توانید با ترینر FEAR Extraction Point از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی FEAR Extraction Point همراه گیم کیو باشید.

مجموعه بازی کامپیوتر F.E.A.R یک بازی ترسناک در سبک شوتر اول‌شخص می باشد . بازی توسط استودیوهای مختلفی از جمله Monolith Production ساخته شده است و توسط Vivendi Universe در سالهای 2005 و 2009 و 2011 برای ایکس باکس 360 , پلی استیشن 3 و ویندوز ساخته شد . این نسخه از بازی اولین نسخه از سه گانه موفق ترس می باشد که توانست سبکی متفاوت از ترس را ارائه دهد و به جرات می توان گفت کسی نیست که این مجموعه را تجربه کرده باشد و لذت نبرد. داستان‌بازی پیرامون یک رخداد مافوق طبیعی است یک گروه ویژه نیروهای آمریکا به نام F.E.A.R مسئول تجسس در مورد وقوع اتفاقات مافوق و پرده از راز تسخیر توسط یک دختر بچه به نام Alma Wade بردارند.

با پیشروی در بازی شخصیت بازی بیشتر دچار توهم و دیوانگی می شود . به جرات می توان گفت که گرافیک بازی بسیار چشم نواز است و پاشیده شدن خون به گونه ای می باشد که نمونه ی آن را در بازی دیگزی مشاهده نکردیم .گیم پلی بازی اول شخص بوده و دارای Reflex Time می باشد که بازی را آهسته می کند و به بازیکن اجازه می دهد تا با دقت نشانه گیری کرده و شلیک نماید . با پیشروی در بازی می توانید با تزریق خون خود را افزایش دهید . در بازی تنوع سلاح گرم دیده می شود علاوه بر آن سلاح های مافوق طبیعی نیز وجود دارد که هرکدام کاربرد مختلف و تیر متفاوت به خود را دارند . مجموعه بازی FEAR توسط گروه KaOs همراه با آپدیت در حجم بسیار مناسبی فشرده و کم حجم شده است. این بازی مناسب سیستم و لپ تاپ های قدیمی و ضعیف میباشد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.