ّ

دانلود بازی Resident Evil 5 دوبله فارسی برای کامپیوتر

دانلود بازی Resident Evil 5 دوبله فارسی برای کامپیوتر

بازی Resident Evil 5 همان سبک Resident Evil 4 را ادامه میدهد ،یک بازی Third Person با گرافیک بسیار زیبا و پیچیدگی های داستانی و جوی ترسناک. شخصیت های اصلی این بازی Chris Redfield و Sheva Alomar هستند. داستان اصلی بازی از اینجا شروع می شود که کریس سوار بر اتومبیل نظامی در صحراهای سوزان آفریقا به سمت Kijuju در حال حرکت است. او سرانجام به Kijuju می رسد و به شوا میپیوندد. با دانلود بازی Resident Evil 5 دوبله فارسی برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید.

ماموریت این دو نفر این است که شخصی به نام Ricardo Irving را دستگیر کنند که قصد دارد یک سلاح Bio Organic را در بازار سیاه بفروشد. کریس به کمک راهنمایی های شوا به دنبال اثری از Irving می گردد که در بین راه با یکی از روستایی ها مواجه می شوند که طی یک Cut Scene مخوف میبنیم که او تبدیل به موجودی فرا انسانی به نام Majini می شود. شرکت کپکام در بازی Resident Evil 5 دوباره همان سبک گیم پلی Resident Evil 4 را تکرار کرده است. یک بازی Third Person Shooter بسیار خوش ساخت که با عنصر ترس آمیخته شده و باعث شده این بازی یکی از اعتیاد آورترین بازی ها بشود. بازی دارای شش Chapter می باشد که هر کدام به چند قسمت تقسیم می شوند. خوش بختانه کپکام هر چند در قسمت داستان آن چنان خوب و شایسته عمل نکرده ولی در بخش گیم پلی سنگ تمام گذاشته است.

بازی دارای دو Mode تک نفره و Co-Op هستش که بیشتر تمرکز سازندگان روی بخش تک نفره قرار گرفته است. زمانی که برای تمام کردن بازی باید صرف کنید طولانی و مناسب است و نه تنها باعث خستگی گیمر نمی شود بلکه بازی آن قدر از لحاظ گیم پلی قوی است که گیمر تا بازی را تمام نکرده دست از بازی نمی کشد. شما در مود تک نفره بازی کنترل کریس را به دست می گیرید. مانند Resident Evil 4 شما یک صفحه ی Item Management دارید که در این صفحه می توانید سلاح ها و اسپری کمک های اولیه و کلا هر چیزی که در طول بازی به دست می آورید مدیریت کنید و در صورت لزوم با شوا مبادله کنید. همچنین از طریق همین منو می توانید سلاح های خودتان را بفروشید یا اینکه Upgrade شان کنید. مطمئنا بازی Resident Evil 5 یکی از بهترین بازی های دنیا از نظر جلوه های بصری است. شرکت Capcom در ابتدای ساخت بازی قصد داشت از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 استفاده کند، ولی در اوایل ساخت بازی از این کار منصرف شد و از موتور اختصاصی خود یعنی MT Framework استفاده کرد.

راهنمای نصب
  • فایل Setup.exe را اجرا کنید
  • سپس مراحل نصب را طی کنید.
سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم

  • سیستم عامل : ویندوز 7 به بالا
  • پردازنده : Intel Core 2 Quad 2.4GHz یا AMD Phenom II x4 3.4GHZ
  • رم : 4 گیگابایت
  • گرافیک : Nvidia GeForce 9800 series یا AMD Radeon HD 7770
  • دایرکت ایکس : نسخه 9
  • فضای مورد نیاز : 15 گیگابایت
اطلاعات فایل

دوبله شده توسط عصر بازی و مدرن


Resident Evil 5 [ جایگاه اهریمن 5 ]


حجم بازی: 6.42 گیگابایت

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

4 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • علیرضا

    12 خرداد 1402 02:19

    سلام من بازی رو نصب کردم و وقتی اجرا میکنم ی پنجره باز میشه سه تا گزینه داره:اولیشrun resident evil 5Directtx9 version.دومیش run resident evil 5Directtx10 version سومیشم کلوزه.هر کدوم رو که میزنم ارور میده:the program cant start because xlive.dllis mising from your computer. Try reinstalling the program to fix this problem چکار کنم؟ برنامه های رو که گفتید رو باید نصب کنم؟

    • fattah

      12 خرداد 1402 03:29

      سلام
      نرم افزار Game for Windows Live رو دانلود و نصب کنید.

  • حامد

    12 شهریور 1401 08:36

    بنده نسخه دوبله رو دانلود کردم و نصب کردم با لانچر بازی وقتی میخوام بازی رو اجرا کنم ارور not found میده و بازی اجرا نمیشه ، دو حالت برای اجرای بازی داره یکی Direct 9 و یکی Direct 10 هست هیچ کدوم اجرا نشد ، ویندوز سیستم ده هست ، باید چیکار کنم ؟

    • fattah

      12 شهریور 1401 08:52

      سلام
      برنامه هایی که برای اجرا بازی لازم هست رو نصب نکردید. می تونید از لیک زیر دانلود کنید
      https://gameq.ir/?p=271