ّ

دانلود بازی Need for Speed Shift دوبله فارسی برای کامپیوتر

دانلود بازی Need for Speed Shift دوبله فارسی برای کامپیوتر

پا گذاشتن روی پدال گاز و فشردن آن تا آخرین حد ممکن و گذشتن از پیچ‌های مخاطره‌آمیز و پاشیدن گل‌ولای به شیشه و برف‌پاک‌کنی که مدام برای کنار زدن آن به کارافتاده است و ترس از سقوط و واژگونی که ممکن است به قیمت جانمان تمام شود. ماشین‌سواری دنیایی از هیجان را به روی ما بازکرده است اما متأسفانه همه ما شوماخر نیستیم و نمی‌توانیم چنین لذتی را بدون کشتن خودمان درک کنیم. با دانلود بازی Need for Speed Shift دوبله فارسی برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید.

همین است که سری بازی Need for Speed برای القای این حس ایجادشده است و حالا EA بعد از واگذار کردن مسئولیت ساخت آن به استودیو Slightly Mad Studios که سری تحسین‌شده GTR را در کارنامه خود دارد، بازی Need for Speed Shift را روانه بازار کرد و بار دیگر هیجان را به بازیکنان برگرداند. با شروع بازی منوی زیبای آن‌که میان هیاهوی یک مسابقه حول یکی از اتومبیل‌ها به چرخش درمی‌آید چشم هر بازی‌کننده‌ای را به خود جلب می‌کند به شکلی که شمارا وادار می‌کند چندثانیه‌ای به گردش در آن بپردازید و از تمام زاویه‌ها به آن نگاه کنید. مانند همیشه می‌توانید ابتدا تست رانندگی بدهید و درجه سختی را بر اساس آن تنظیم کنید. Need for Speed Shift شمارا به‌عنوان یک راننده وارد باند خلاف‌کاران می‌کند تا از آن‌ها اطلاعاتی کسب کنید و وارد ماجراهای جدید و مسابقات پشت سر هم شوید.

رقابتی خطرناک شروع‌شده است و این بار نیاز به‌سرعت بیشتر از همیشه درک می‌شود و باید پا روی گاز گذاشت و کنار شما نیز رانندگان کله‌گنده‌ای قرار دارند که به این سادگی‌ها تسلیم نمی‌شوند. حالا در Need for Speed Shift می‌توانید از دوربین اول‌شخص و داخل ماشین لذت ببرید و همچنین کنترل اتومبیل‌ها نیز روان‌تر شده است و دیگر آن سختی همیشگی را حس نخواهید کرد. ممکن است فکر کنید که راننده یک ربات است و برایش مهم نیست چه پیش خواهد آمد اما اگر تمام‌مسیر را با سرعت زیاد طی کنید، قطعاً صدای نفس‌نفس زدن راننده را خواهید شنید و با چشم خود ترس و وحشت او را درک خواهید کرد. بیش از 50 اتومبیل و 18 جاده مختلف آماده شما هستند و هرکدام نیز به صورتی شمارا به چالش می‌کشند. تا می‌توانید گاز دهید و مسابقات را برنده شوید و پول دربیاورید؛ برای رسیدن به مراحل بالاتر باید آهن‌قراضه زیر پایتان را بفروشید و یکی جدید خریداری کنید.

راهنمای نصب
  • فایل Setup.exe را اجرا کنید
  • سپس مراحل نصب را طی کنید.
سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم

  • سیستم عامل : ویندوز XP به بالا
  • پردازنده : Intel Core 2 1.6GHz یا AMD X2 3800
  • رم : 1 گیگابایت (ویندوز XP) 1.5 گیگابایت (ویندوز ویستا به بالا)
  • گرافیک : 256 MB Video Card, with support for Pixel Shader 3.0
  • دایرکت ایکس : نسخه 9
  • فضای مورد نیاز : 6 گیگابایت
اطلاعات فایل

دوبله شده توسط سریرگیم


Need for Speed: Shift [ جنون سرعت: انتقال ]


حجم بازی: 3.72 گیگابایت

باکس دانلود

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.