ّ

دانلود بازی FIFA 15 دوبله فارسی برای کامپیوتر

دانلود بازی FIFA 15 دوبله فارسی برای کامپیوتر

سرعت کلی گیم پلی همانند نسخه‌های قبل باز هم دچار تغییراتی شده و کمی کندتر به نظر می‌رسد که البته اگر FIFA World Cup را تجربه کرده باشید این کندی به مراتب مشهودتر خواهد بود. با دانلود بازی FIFA 15 دوبله فارسی برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید.

حرکات بازیکنان در زمین بازی سنگین از قبل شده و حتی چرخش ها و جابجایی های سریع نیز سنگینی خاص خود را دارند که البته این سنگینی همانند فیفا ۱۴ آزاردهنده نبوده و بیشتر در راستای القای وزن بازیکنان به بازیباز است. این سنگینی در صحنه هایی که بازیکنان پا به توپ می‌شوند و یا در صدد دریافت توپ هستند بیشتر و بهتر خود را نشان می‌دهد. رد و بدل کردن پاس‌های پینگ‌پنگی همچنان امکان پذیر است ولی فاکتور وزن سختی آنرا افزایش داده است. کیفیت پاس ها (بخصوص پاس‌های تک‌ضرب) با توجه به موقعیت بدن و پای تکیه‌گاه بازیکنان متفاوت است و ممکن است در صحنه‌ای با این که قدرت را بسیار پر کرده کرده‌اید، به دلیل عدم تعادل بازیکن پاسی آرام و بی جان را شاهد باشید.

حتی در بعضی از صحنه ها اگر بازیکن دریافت کننده توپ در حرکت باشد، در صورت فرستادن توپ در خلاف جهت وی، ممکن است سر خورده و فرصت ضد حمله برای حریف فراهم شود. همین موارد در کنار فیزیک بسیار خوب بازی یکی از ویژگی‌های خوب فیفا ۱۵ را تشکیل می‌دهد. بازی در از بین بردن حس ماشینی بودن صحنه ها بسیار موفق تر از نسخه های پیشین عمل می‌کند. در جریان بازی ممکن است بارها توپ های اتفاقی با تغییر مسیرهای ناگهانی در اختیارتان قرار گرفته و یا شوتهایی که انتظارش را نداشتید به گل تبدیل شوند. شاید از دید بعضی ها این ویژگی چندان با اهمیت نباشد ولی در بوجود آوردن حس منحصربفرد بودن هر بازی و صحنه نقش غیر قابل انکاری را ایفا می‌کند. شوت‌زنی در بازی به لطف پیشرفت قابل توجه دروازه‌بان‌ها در مهار توپ‌ها بسیار سخت تر شده است. دروازه‌‌بان‌ها امسال بر خلاف سال‌های قبل در جایگیری‌ها کمتر مرتکب اشتباه شده و به راحتی تسلیم شوت‌های مهاجمین نمی‌شوند. مدافعین نیز در جایگیری‌ها بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند و ممکن است بلوکه شدن شوتهایتان توسط مدافعین حریف به یکی از تکراری‌ترین صحنه های بازی برایتان تبدیل شود.

راهنمای نصب
  • فایل Setup.exe را اجرا کنید
  • سپس مراحل نصب را طی کنید.
سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم

  • سیستم عامل : ویندوز 7 به بالا
  • پردازنده : Intel i5-2550K @ 3.4Ghz
  • رم : 8 گیگابایت
  • گرافیک : Nvidia GeForce GTX 460 یا ATI Radeon HD 6870
  • دایرکت ایکس : نسخه 9
  • فضای مورد نیاز : 15 گیگابایت
اطلاعات فایل

دوبله شده توسط عصر بازی


فیفا 15 با گزارش مزدک میرزایی


حجم بازی: 7.9 گیگابایت

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.