ّ

دانلود بازی Assassins Creed 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Assassins Creed 2 برای کامپیوتر

Assassins Creed II یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال 2009 توسط Ubisoft Montréal توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. با دانلود بازی Assassins Creed 2 برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید.

این دومین قسمت اصلی از سری Assassins Creed و دنباله بازی Assassins Creed 1 در سال 2007 است. این بازی برای اولین بار در نوامبر 2009 بر روی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد و بعداً در مارس 2010 بر روی مایکروسافت ویندوز و در اکتبر 2010 در OS X در دسترس قرار گرفت. نسخه های بازسازی شده بازی و دو دنباله آن Assassin’s Creed: Brotherhood و Assassin’s Creed: Revelations، به عنوان بخشی از مجموعه مجموعه Ezio برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در 15 نوامبر 2016 و برای نینتندو سوییچ در 17 فوریه 2022 منتشر شد. داستان بازی در یک تاریخ تخیلی از دنیای واقعی است. وقایع و مبارزات هزاران ساله بین قاتلان که برای حفظ صلح و اراده آزاد می جنگند و تمپلارها که خواهان صلح از طریق کنترل هستند را دنبال می کند. داستان قاب‌بندی در قرن بیست و یکم اتفاق می‌افتد و دزموند مایلز را دنبال می‌کند که او خاطرات ژنتیکی جد خود، Ezio Auditore da Firenze را دوباره زنده می‌کند تا اسرار باقی مانده توسط نژادی باستانی به نام اولین تمدن را به امید پایان دادن به قاتل کشف کند.

درگیری تمپلار روایت اصلی در اوج رنسانس در ایتالیا از 1476 تا 1499 اتفاق می افتد و سفر اتزیو به عنوان یک قاتل را دنبال می کند و در حالی که به دنبال انتقام از کسانی است که مسئول مرگ پدر و برادرانش بودند. گیم پلی بازی بر استفاده از توانایی های مبارزه، مخفی کاری و پارکور اتزیو برای شکست دادن دشمنان و کشف محیط تمرکز دارد. این بازی دارای یک جهان باز بزرگ شامل چندین شهر ایتالیایی از جمله فلورانس، ونیز، مونتریجیونی، سن جیمینیانو و فورلی است که همگی به دقت بازسازی شده‌اند تا با شرایط تاریخی بازی مطابقت داشته باشند. با استفاده از یک موتور بازی Anvil که به تازگی به روز شده است، Assassin’s Creed II مدت کوتاهی پس از انتشار Assassin’s Creed توسعه را آغاز کرد. به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی این بازی، یوبی سافت یک فیلم کوتاه سه قسمتی لایو اکشن با عنوان Assassin’s Creed: Lineage منتشر کرد که به عنوان پیش درآمد داستان اصلی عمل می کند و بیشتر بازیگران بازی در آن نقش آفرینی می کنند.

Assassins Creed 2 Deluxe Edition v1.01 [ ElAmigos ]

راهنمای نصب
  • فایل Setup.exe را اجرا کنید.
  • سپس مراحل نصب را طی کنید.
سیستم مورد نیاز
  • سیستم عامل : ویندوز XP به بالا
  • پردازنده : Intel Core 2 Duo 1.8 GHZ یا AMD Athlon X2 64 2.4GHZ
  • رم : 1.5 گیگابایت
  • گرافیک : 256MB video card
  • دایرکت ایکس : نسخه 9
  • فضای مورد نیاز : 8 گیگابایت
اطلاعات فایل

سازنده : Ubisoft


ورژن بازی : 1.01


ادیشن بازی : Deluxe Edition


حجم کل : 3.1 گیگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 4 مهر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.