ّ

دانلود بکاپ اپیک گیمز بازی Red Dead Redemption 2

دانلود بکاپ اپیک گیمز بازی Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 را میتوان یکی از 10 بازی برتر دهه اخیر دانست که توسط کمپانی نام آشنای Rockstar Games طراحی و وظیفه انتشار را نیز خودشان به دوش کشیده اند. با دانلود بکاپ اپیک گیمز بازی Red Dead Redemption 2 همراه گیم کیو باشید.

زیرا کمتر شرکتی است که بتواند خواسته های راک استار را به طور کامل پیاده سازی کند و به همین دلیل این بازی محبوب و مثال زدنی را قصد دارند خودشان ارایه دهند. در کنفرانس خبری E3 که در سال 2019 برگذار شده بود این بازی فقط گوشه چشمی از گیم پلی محبوب خود را ارایه داد که توانست امتیاز بسیار خوب 9.5 از 10 را دریافت کند. استفاده از داستانی جدید در کنار همان روند دنیای آزاد سبب خواهد شد تا گیمرها به دنبال مکانی برای تخلیه کردن خود باشند و چه مکانی بهتر از بازی های راک استار. جالب است بدانید که این بازی در جشنواره Game Awards نیز حضور داشته است و در این مراسم نیز توانست نظرات بسیار خوبی را از شرکت های مشابه و بازیسازان مطرح جهانی بدست آورد.

به طور کلی المان های خوبی در این بازی جدید کامپیوتر پیاده سازی شده است که میتواند هر گیمری با هر سلیقه ای را برای روز های پیاپی سرگرم کند. حتما شما نیز به یاد دارید که با انتشار سری بازیهای GTA چه سروصدایی در دنیای گیمر ها به وجود آمد. حال باید منتظر این بازی فوق العاده بود. بازی Red Dead Redemption 2 میتوانید در داستانی قدم بگذارید که نمونه آن نیز کمتر دیده شده است. داستان بازی از جایی آغاز میشود که شخصی به نام “بارت کاواناگ” که تحت تعقیب میباشد توانسته وارد شهر شما شود و با یک برنامه ریزی عالی قصد دارد سایر نیروهای خود را برای ایجاد یک آشوب وارد شهر کند. شما از این برنامه با خبر شده اید و قبل از آنکه نیرو های بارت کاواناگ وارد شهر شوند باید او را دستگیر و به مکانی نا شناس منتقل کنید. اگر چنین نباشد و او بتواند به نیرو های خود دسترسی پیدا کند اوضاع شهر به شدت خراب خواهد شد.

Red Dead Redemption 2 EpicGames Backup Updated 26 February 2024

راهنمای نصب
  • فایل‌های بکاپ را برنامه WinRAR از حالت فشرده خارج کنید
  • برنامه اپیک گیمز را اجرا کنید(دانلود)
  • بازی Red Dead Redemption 2 را انتخاب کنید. اقدام به دانلود و نصب بازی نمایید.
  • به محض اینکه دانلود شروع شد (حدود 1 الی 2مگابایت)، آن را متوقف کنید (علامت ضربدر در لانچر را بزنید). نرم افزار را باز نگه دارید، نیازی به بستن نیست
  • سپس به مسیر پوشه بازی که اپیک گیمز ایجاد کرده است بروید محتوای پوشه را پاک کرده و محتوای پوشه RDR 2 را که از سایت گیم کیو دانلود کرده اید را در این پوشه کپی کنید.
  • در محیط نرم افزار بر روی گزینه ی Install مجدد کلیک کنید تا فایل های شما شناسایی شوند. پس از اتمام شناسایی، اگر آپدیت جدیدی منتشر شده باشد، ابتدا دریافت خواهد شد.
  • پس از اتمام و تایید دیتای شما، گزینه ی Launch نمایان می شود.
نکات قبل از دانلود
  • برای نصب بکاپ باید بازی را به صورت اورجینال خریده باشید.
  • این بکاپ نسخه کامل بازی که شامل بخش آنلاین و داستانی بازی می باشد
  • با نصب این بکاپ می توانید وارد بخش آنلاین بازی و همچنین سرور های RedM بشوید.
  • در بکاپ اپیک گیمز هیچ تضمینی برای شناسایی فایل ها نیست. (احتمال شناسایی نشدن کم هست)
  • به هیچ عنوان بدون خرید بازی نمی توانید وارد سرور های RedM شوید.
  • حتما از نسخه نهایی برنامه WinRAR استفاده کنید.

دانلود بکاپ استیم Red Dead Redemption 2

دانلود بکاپ راکستار لانچر (سوشال کلاب) Red Dead Redemption 2

اطلاعات فایل

سازنده : Rockstar Games


ورژن بازی : 26 February (7 اسفند 1402)


حجم هر پارت : 5 گیگابایت


حجم کل : 127 گیگابایت

باکس دانلود

لطفا قبل از دانلود بخش “نکات قبل از دانلود” را بخوانید

دانلود با لینک مستقیم – پارت 1 دانلود با لینک مستقیم – پارت 2 دانلود با لینک مستقیم – پارت 3 دانلود با لینک مستقیم – پارت 4 دانلود با لینک مستقیم – پارت 5 دانلود با لینک مستقیم – پارت 6 دانلود با لینک مستقیم – پارت 7 دانلود با لینک مستقیم – پارت 8 دانلود با لینک مستقیم – پارت 9 دانلود با لینک مستقیم – پارت 10 دانلود با لینک مستقیم – پارت 11 دانلود با لینک مستقیم – پارت 12 دانلود با لینک مستقیم – پارت 13 دانلود با لینک مستقیم – پارت 14 دانلود با لینک مستقیم – پارت 15 دانلود با لینک مستقیم – پارت 16 دانلود با لینک مستقیم – پارت 17 دانلود با لینک مستقیم – پارت 18 دانلود با لینک مستقیم – پارت 19 دانلود با لینک مستقیم – پارت 20 دانلود با لینک مستقیم – پارت 21 دانلود با لینک مستقیم – پارت 22 دانلود با لینک مستقیم – پارت 23 دانلود با لینک مستقیم – پارت 24 دانلود با لینک مستقیم – پارت 25 دانلود با لینک مستقیم – پارت 26

آخرین بروزرسانی : 7 اسفند 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟
بکاپ یعنی چی!؟
چرا موقع نصب از من prouduct activation می خواد؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.