ّ

دانلود ترینر بازی Hitman Absolution

دانلود ترینر بازی Hitman Absolution

شما می توانید با ترینر بازی Hitman Absolution از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Hitman Absolution همراه گیم کیو باشید.

به‌سختی می‌توان فردی وحشتناک‌تر از یک قاتل حرفه‌ای و خوش‌دست که بتوانید در کسری از ثانیه شما را به آن دنیا بفرستد پیدا کنید. مأمور 47 همیشه آماده‌به‌کار است و هر بار که دست‌به‌کار می‌شود، حرفه‌ای بودن خود را بیش‌ازپیش ثابت می‌کند. او با بازی Hitman: Absolution بازگشته است و این بار اما با سخت‌ترین تصمیم زندگی روبه‌روست. بازی با مرگ یکی از همکاران قدیمی به نام دیانا شروع می‌شود و قاتل نیز خود مأمور 47 مشهور است. دیانا مدارک زیادی در مورد جرم‌های ICA پیداکرده بود و کمپانی نیز برچسب خائن را به او زد و مأموریت کشتن دیانا را نیز بر عهده همکارش مأمور 47 گذاشت! Hitman Absolution یک گیم پلی روان و در سطح بالا را به ارمغان آورده است و این به لطف استودیو IO Interactive و صدالبته ناشر بازی Square Enix است.

همان‌طور که گفتیم، مأمور 47 رودست‌خورده است و در آخرین لحظات مرگ دیانا تازه متوجه می‌شود که چه‌کاری کرده است و آن روی سکه برایش آشکار می‌شود. دیانا از او خواهش می‌کند تا از دختری به نام ویکتوریا محافظت کند و ICA را نیز نابود کند و همین‌جاست که مأموریت اصلی شروع می‌شود. ICA متوجه می‌شود که مأمور 47 از همه‌چیز خبردار شده است و اینجاست که چپ و راست قاتل‌های حرفه‌ای برای کشتن او و ویکتوریا فرستاده می‌شوند. Hitman: Absolution دقیقاً همان المان‌های همیشگی سری بازی های Hitman را به کار گرفته است و هنوز می‌توانید با صدا خفه کن به جان حریف بروید و با شکستن قفل‌ها و پنهان شدن در کمدها، به نزدیک‌ترین نقطه حریف دست پیدا کنید. همه‌چیز به این دختر کوچک متصل است و مأمور 47 باید تا سر حد مرگ از جان او محافظت کند و البته چه چیزی بهتر از چند مأموریت مختلف برای پول به جیب زدن؟!

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 1 تیر 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.