ّ

دانلود ترینر بازی Godfall

دانلود ترینر بازی Godfall

شما می توانید با ترینر بازی Godfall از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با ما در دانلود ترینر بازی Godfall همراه گیم کیو باشید.

بازی Godfall عنوانی در سبک اکشن نقش‌آفرینی لوتر اسلشر است که استودیوی کانترپلی گیمز (Counterplay Games) وظیفه‌ی ساخت و شرکت گیرباکس (Gearbox) وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده دارند. این بازی در یک دنیای فانتزی جریان داردو به قلمروهای زمین، آب، هوا، آتش و روح تقسیم می‌شود. بازی‌بازان باید برای جلوگیری از یک واقعه‌ی آخرالزمانی بزرگ، نقش یکی از آخرین شوالیه‌های بزرگ را برعهده بگیرند. بازی‌بازان ۵ نوع کلاس از سلاح‌ها را برای انتخاب دارند که براساس هر یک از زره‌ها و Valorplates تجهیز می‌شوند. اValorplateهای اضافی را می‌توان برای شخصی‌سازی کردن نحوه‌ی عملکرد کلاس شخصیت مجهز کرد. این بازی در بخش تک‌نفره از حالت Co-Op تا سه بازی‌باز نیز پشتیبانی می‌کند.

بازی Godfall یک سورپرایز بزرگ است. این بازی مبارزات خود را از عنوان God of War قرض گرفته و بخش لوت کردن آن به سری Diablo شباهت دارد. در برخی مواقع این خسته‌کننده به نظر می‌رسد، اما به طور کلی از طراحی خوبی برخوردار است. این بازی در ابتدا همانند یک جواهر خوب به نظر می‌رسد، اما متاسفانه در واقع عنوانی است که در ظاهر زیبا است. با این حال اگر قصد دارید یک عنوان نقش‌آفرینی بدون فکر را تجربه کنید که سلاح‌ها و تجهیزات مختلفی را در اختیار شما قرار دهد، گادفال می‌تواند چند ساعت شما را سرگرم کند. بازی Godfall نوید جلوه‌های بصری زیبا و مبارزات جذاب و تاثیرگذار را ارائه می‌داد، اما این نکات برجسته در یک سیاه‌چال که نقاط قوت خود را به فروش می‌رساند، از بین می‌رود.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 24 آذر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.