ّ

دانلود ترینر بازی Anno 1800

دانلود ترینر بازی Anno 1800

شما می توانید با ترینر Anno 1800 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با ما در دانلود ترینر بازی Anno 1800 همراه گیم کیو باشید.

انقلاب صنعتی در سال 1800 را رهبری کنید ! یکی از هیجان انگیز ترین دوره های تاریخ را در این بازی تجربه کنید . دوره انقلاب صنعتی، دیپلماسی و کشف چیز های جدید . تکنولوژی های جدید، مناطق و جامعه های مختلف را کشف کنید دنیا را هر طور که می خواهید بسازید . به نقاط مختلف جهان در زمان انقلاب صنعتی سفر کنید و داستان خود را بریزید . این بازی شامل یک بخش داستانی نیز می باشد . در این بازی می توانید در جنوب آمریکا به گشت و گذار بپردازید و از منابع و موقعیت های منحصر به فرد آن استفاده کنید و پیشرفت کنید . شما می توانید منابع مختلف را با کشتی به کشور های دیگر بفروشید و امتیاز و درآمد کسب کنید . منابع و وسایل مورد نیاز مردم را فراهم کنید و جامعه ای پیشرفته درست کنید . استراتژی خود را در شرایط بحرانی تغییر دهید تا راحت تر موانع را پشت سر بگذارید و امتیاز بالاتری بدست آورید.

بازی Anno 1800 دوره‌ای پس از عصر صنعتی را روایت می‌کند و شما قادر خواهید بود جهان بازی را به شکلی که می‌خواهید، شکل داده و کنترل کنید. بازی علاوه بر داشتن حالتی داستانی، شامل حالت سندباکس نیز خواهد بو، سازندگان بازی در استودیو بلو بایت اعلام کرده‌اند که قصد دارند با Anno 1800، این سری را به ریشه‌هایش برگردانند. به همین دلیل هم آن‌ها امروز یک جامعه کاربری با نام Anno Union معرفی کردند که باعث می‌شود تا طرفداران مجموعه، تعامل بیش‌تری با سازندگان بازی داشته باشند. افرادی که در این جامعه عضو شوند، قادر خواهند بود زودتر از موعد به بازی دسترسی داشته و نظرات خود را در مورد کیفیت آن، با سازندگان به اشتراک بگذارند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 8 مهر 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.