ّ

دانلود ترینر بازی Soulcalibur VI

دانلود ترینر بازی Soulcalibur VI

شما می توانید با ترینر Soulcalibur VI از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Soulcalibur VI همراه گیم کیو باشید.

Soulcalibur VI یک بازی در سبک Fighting است که توسط Bandai Namco Studios روانه‌ی بازار شده است. مبارزات بازی در قرن 16 میلادی جریان دارد و از همین رو، در نسخه‌های مختلف این سری، شخصیت‌های مهمانی مانند Ezio و Geralt از دنیای گیم در بازی حضور داشته‌اند. در نسخه‌ی ششم بازی، Geralt of Rivia به عنوان مهمان حضور دارد که خبر خوبی برای طرفداران سری بازی‌های Witcher است. بازی همانند دیگر اثرهای این سبک، دارای دو بخش تک‌نفره و چندنفره است. Soulcalibur VI یکی از بازی‌های بسیار محبوب در سبک Fighting است و شخصیت‌های بسیار زیاد و متنوعی دارد. هر شخصیت سلاح مخصوص به خود را دارد و تقریباً هیچ شخصیتی به مشت زدن محدود نمی‌شود. مبارزات بازی به صورت سه بعدی است که مشخصاً گیم‌پلی بازی را با سری‌هایی مانند Mortal Kombat یا Injustice، متفاوت می‌کند.

یکی از مکانیزم‌هایی که در این سری به بازی اضافه شده است، ضربه زدن به صورت Slow Motion بعد از یک دفاع سریع و خوب است؛ البته پیاده کردن این حرکت آن‌قدرها هم ساده نیست و نیازمند تمرین کردن است. قابلیت Soul Charge به بازیکنان اجازه می‌دهد تا قدرت‌های خاص شخصیت خود را پیاده‌سازی کنند و روند مبارزه را به کلی تغییر دهند. اگر بخواهیم تشبیهی به کار ببریم، Soul Charge شباهت زیادی به قدرت‌های مخصوص شخصیت‌ها در Injustice دارد. در بازی Combo های زیادی را می‌توان پیاده کرد که از لذت بخش ترین کارهایی است که می‌توان در این بازی انجام داد! Combo ها در مبارزات سه بعدی، فوق‌العاده لذت‌بخش‌تر از این حرکات ترکیبی در یک مبارزه‌ی دو بعدی است اما معمولاً Combo ها در دوربین سه بعدی، آن‌چنان طولانی و پر ضرب همانند این حرکات در دوربین دو بعدی نیست. داستان بازی نیز در قرن 16 بازی جریان دارد و شما را به نسخه‌ی اول این سری باز می‌گرداند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 28 اسفند 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.