ّ

دانلود ترینر بازی Dark Souls Prepare to Die Edition

دانلود ترینر بازی Dark Souls Prepare to Die Edition

شما می توانید با ترینر Dark Souls 1 از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Dark Souls Prepare to Die Edition همراه گیم کیو باشید.

حتی اگر اهل بازی‌های سخت و چالش‌برانگیز هم نباشید، به احتمال خیلی زیاد نام سری بازی‌های Dark Souls را شنیده‌اید. این سری به سخت بودن و طراحی قدرتمند نقشه‌ی بازی مشهور است که البته گیم‌پلی بازی نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد. داستان این سری بسیار مرموزانه روایت می‌شود و شما باید از داستانی که در توضیح آیتم‌ها نوشته شده و سرنخ‌هایی که از محیط بازی به دست می‌آورید، ایده‌ی خود را در مورد داستان بازی بدهید. اولین نسخه از این مجموعه، دلیل اصلی شهرت سری بازی های Dark Souls است که در سال 2011 توسط استودیوی محبوب FromSoftware روانه‌ی بازار شد. تقریبا یک سال بعد نسخه‌ی Prepare to die edition این بازی برای PC روانه‌ی بازار شد که محتوای جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

بازی Dark Souls، در قالب دوربین سوم شخص خود، شما را به دنیایی فانتزی و تخیلی می‌برد که Undead ها و هیولاهای زیادی در آن زندگی می‌کنند. بازی به صورت جهان آزاد است و هدف اصلی بازیبازها، کشتن موجودات یک محیط و پیدا کردن باس اصلی آن محیط است. دارک سولز یک بازی باس محور است و طراحی باس‌های آن، بی‌نظیر و خاص است. سختی بالا و چالش‌برانگیز بودن، بخش جدا نشدنی از بازی است و حتی یک خطا می‌تواند باعث مردن شما شود. به دلیل آنکه شخصیت اصلی بازی نیز یک Undead است، شما با کشته شدن در مکان‌هایی به نام Bonefire دوباره زنده می‌شوید که در این مکان‌ها می‌توانید شخصیت خود را با ارتقاهای مختلف، قوی‌تر کنید. شمشیر و سپر دو سلاح اصلی بازی هستند که البته لزومی در استفاده از سپر وجود ندارد ولی این سلاح می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما در کشتن باس‌های مختلف کند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

2 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • yasan

    23 بهمن 1401 00:06

    ببخشید میشه یک آموزش کامل تر یا حتی ویدئویی بزارید چه چگونه ترینر رو نصب کنیم خیلی ممنون

    • fattah

      23 بهمن 1401 04:40

      سلام
      ترینر چیز خاصی نداره شما باید ترینر رو اجرا کنید و بعد وارد بازی بشید و ترینر دکمه ای که گفته رو بزنید تا چیزی که میخواید اتفاق بیوفته اگه دیدید کار نکرد اول وارد بازی بشید بعد ترینر رو اجرا کنید.