ّ

دانلود ترینر بازی Call of Duty Black Ops 3

دانلود ترینر بازی Call of Duty Black Ops 3

شما می توانید با ترینر بازی Call of Duty Black Ops 3 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با دانلود ترینر بازی Call of Duty Black Ops 3 همراه گیم کیو باشید.

سری Call of Duty همیشه در توجه بی چون و چرای دوست داران سبک تیر اندازی اول شخص بود و همیشه با فروش نجومی مواجه می‌شد. آخرین نسخه این سری از بازی‌ها تحت عنوان Call of Duty Black Ops 3 در سال ۲۰۱۵ منتشر و با بازخوردهای قابل قبولی نیز از سوی گیمر ها و منتقدین این حوزه روبرو شد. بسیاری از طرفداران قدیمی سری نداری وظیفه پس از جدا شدن برخی از اعضای کلیدی استودیو اینیفینیتی واردز از اکتیویژن، از دفاع از این مجموعه دست بر داشتند و به جبهه مخالف آن پیوستند. این جنگ و جدال‌ها تا مدت کمی ادامه داشت و پس از آن دیگر خبری از نارضایتی طرفداران شنیده نمی‌شد، تا اینکه Activision با ارائه بازی ضعیف Call of Duty Ghosts باری دیگر سر و صدای گیمر ها را در آورد.

همه این اتفاقات مسبب شدند تا شاهد انتشار یک بازی قابل قبول از سوی اکتیوژن تحت عنوان Call of Duty Advanced Warfare باشیم. با این اوصاف امسال نوبت استودیو Treyarch سازنده سری Black Ops بود تا ثابت کند هنوز هم توانایی ارائه عناوین نسبتاً قوی را دارد. در قسمت قبلی این سری، تری آرک یک سری تغییرات بنیادی را در روایت بازی بنا کرد، داستان بازی چندین سال جلو می‌رفت و شاهد سلاح‌ها و تجهیزات علمی تخیلی در آن بودیم. این موضوع با بازخوردهای مثبت گیمر ها روبرو شد، و پیش زمینه ساخت نسخه‌ای دیگر از سه‌گانه Black Ops را بر این محوریت بنا کرد. در این نسخه نیز داستان بازی در آینده اتفاق می افتد و تجهیزات علمی و تخیلی بیش از آن که فکرش را بکنید شما را غرق در خود می‌کنند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 3 دی 1398

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.