ّ

دانلود ترینر بازی Quantum Break

دانلود ترینر بازی Quantum Break

شما می توانید با ترینر بازی Quantum Break از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Quantum Break همراه گیم کیو باشید.

متأسفانه یا خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد ایجاد پیوندهای بسیاری میان دو حوزه محبوب سرگرمی‌های دیجیتالی یعنی سینما و بازی‌های ویدئویی بوده‌ایم. استودیوهای مشهور بسیاری چون کوانتوم دریم با عناوینی چون Beyond: Two Souls آغازگر این موضوع بودند، حال مایکروسافت نیز به‌واسطه استودیو Remedy Entertainment با بازی جدیدی تحت عنوان Quantum Break پا به میدان گذاشته است. اما آیا این بازی توانست با توجه به تبلیغات گسترده‌ای که داشت، عملکرد قابل قبولی داشته باشد و برای باری دیگر نامش را بر سر زبان‌ها بیاندازد؟

روایت داستانی این عنوان در نگاه اول بسیار ساده و عاری از هرگونه پیچیدگی است، داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که پائول سرین، یکی از شخصیت‌های بازی برای پرده‌برداری از اختراع جدید خود یعنی ماشین زمان، دوست صمیمی و قابل‌اعتمادش جک جویس را دعوت می‌کند. اما نمایش اختراع آن‌طور که باید و خوبی پیش نمی‌رود، پائول و جک طی یک حادثه علمی، قدرت‌های فرا طبیعی به دست می‌آورند. ماجرا به این موضوع ختم نمی‌شود و این داستان حالا حالاها ادامه دارد. پائول به همین مقدار قدرت راضی نمی‌شود و برای بیشتر کردن آن دست به هر کاری می‌زند، در مقابل پائول جک به همین مقدار راضی است و برای جلوگیری از هرگونه حادثه بد دیگری به مبارزه با پائول می‌پردازد. گیمر در طول بازی کنترل هر دو شخصیت را بر عهده می‌گیرد. البته برخلاف هسته آغازین بسیار ساده، در طول بازی با پیچ‌وخم‌های داستانی پیچیده‌ای نیز روبه‌رو خواهید شد.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 27 خرداد 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.