ّ

دانلود ترینر بازی Wasteland 3

دانلود ترینر بازی Wasteland 3

شما می توانید با ترینر بازی Wasteland 3 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Wasteland 3 همراه گیم کیو باشید.

داستان بازی Wasteland 3 روایت‌گر ماجراجویی آخرین بازمانده گروه Team November است که یک گروه رنجر به حساب می‌آید. این بار تیم سازنده به‌سراغ کلورادو رفته تا یه یک جهان آخرالزمانی سرد و سوزان را به‌تصویر بکشد.از نظر گیم‌پلی هم ویستلند ۳ یک بازی نقش‌آفرینی با نبردهای نوبتی تیمی به حساب می‌آید. دوربین بازی که در حالت ایزومتریک طراحی شده، به شما اجازه می‌دهد دید مناسب و خوبی به اطراف داشته باشید و اعضای تیم خود را باتوجه‌به ویژگی و کارآیی که دارند، در میدان نبرد هدایت کنید. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی شامل مبارزات چالش‌برانگیز، انتخاب‌های مختلف، اکتشاف و داستانی جذاب خواهد بود.

این عنوان علاوه بر بخش تک‌نفره، از حالت Co-Op تا ۶ بازی‌باز پشتیبانی می‌کند. هر یک از ۶ شخصیت قابل بازی دارای سلاح‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای هستند. همچنین تایید شده است که بازی حداقل ۱۰ پایان متفاوت را در بر خواهد داشت. یکی از مهمترین وجه تمایز بازی Wasteland 3 با سایر آثار این سبک، محیط آن است؛ اگر نگاهی کوتاه به بازی‌های آخرالزمانی داشته باشیم، تقریبا در تمام آنها با یک محیط بیایان‌مانند طرف هستیم. در ساخته جدید استودیوی اینگزایل اینترتینمنت اما قضییه کمی متفاوت است؛ چراکه در آن با یک شهر کلرادوی یخ‌زده روبرو خواهیم شد که طبق اعلام سازندگان، قرار است یک تجربه کاملا جدیدی را به گیمر منتقل کند. گروه‌هایی که در بازی Wasteland 3 وجود دارند، گستره‌ی وسیعی دارند و هر یک از آن‌ها ایدئولوژی و رفتارهای خاص خودشان را نیز دارند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 20 بهمن 1400

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.