ّ

دانلود ترینر بازی Shank 1

دانلود ترینر بازی Shank 1

شما می توانید با ترینر بازی Shank 1 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Shank 1 همراه گیم کیو باشید.

رایج شدن سرویس‌های آنلاین باعث شروع سال‌های جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی شد. بازی‌های قدیمی با ایده‌های کلاسیک آرام از میان رفتند و استودیوهای کوچک و جدیدی مانند Keli Entertainment پدیدار شدند تا ایده‌های ناب و جدید خود را محک بزنند. این استودیو در سال 2010 بود که با عنوان SHANK به دنبال محک زدن ایده‌های خود رفت و Electronic Arts نیز در انتشار آن به استودیو کمک کرد. بازی از گیم پلی آکروباتیک و مبارزات تن‌به‌تن استفاده می‌کند که در کنار داستان فوق‌العاده آن معجونی خوشمزه را فراهم آورده است و قطعاً به دل شما خواهد نشست. داستان بازی Shank توسط نویسنده سری بازی God of War پایه‌ریزی شده است و ما را با یک مبارز افسانه‌ای به نام شنک مواجه می‌کند.

این مبارزه قوی‌هیکل در پی ربوده شدن زنش توسط آدم بده ماجرا، قصد دارد با کشتن عاملان این کار و هرکسی که جلوی او ایستاده است، انتقامی خونین بگیرد. پیچیدگی عجیبی در داستان بازی دیده نمی‌شود اما با یک روایت ساده و دلپذیر مواجه هستیم. البته تمام تمرکز استودیو روی گیم پلی بوده است و در این سبک شاهد یک شاهکار هستیم. جدا از مبارزه‌های تن‌به‌تن شهری، این تفنگ‌های خفن بازی هستند که شلیک با آن‌ها حسابی حال شمارا جا خواهد آورد. مبارزات به‌سرعت عجیبی پیش می‌روند و همین ضربان قلبتان را به بالاترین حد ممکن می‌رساند. استفاده از مواد منفجره نیزه به لذت بازی افزوده است و کافی است دست به نارنجک ببرید و صدای انفجار را در تمام محیط پخش‌کنید. البته نگران نشوید زیرا که کنترل بازی بسیار آسان است و در دل سادگی یک گیم پلی هیجان‌انگیز ارائه‌شده است.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 16 اسفند 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.