ّ

دانلود ترینر بازی GTA Vice City

دانلود ترینر بازی GTA Vice City

شما می توانید با ترینر بازی GTA Vice City از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی GTA Vice City همراه گیم کیو باشید.

GTA Vice City سومین نسخه از فرانچایز محبوب شرکت راک استار یعنی Grand Theft Auto به حساب می آید که در سال 2002 برای کنسول‌های نسل ششمی آن زمان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت. البته این بازی آن‌قدر در بین گیمرها محبوب و پرطرفدار است که کمپانی راک استار بعدها نسخه‌های ریسمتر فراوانی را از این بازی بر روی پلتفرم‌ها مختلف منتشر کرد. یکی از دلایلی که باعث شد GTA Vice City در زمان خود تبدیل به یک بازی انقلابی شود، محیط بزرگ و گرافیک خیره‌کننده‌ی آن بود که اجازه‌ی گردش بازیکنان در محیط بزرگ بازی را می‌داد.شما در GTA Vice City کنترل شخصیت Tommy Vercetti را بر عهده دارید که با گذشته‌ی تاریک خود دست‌وپنجه نرم می‌کند، شما پس از دیدار با یکی از دوستان قدیمی خود مجبور می‌شوید که به دنیای مافیایی بازگردید و خواسته‌های افراد مختلف را انجام دهید. بازی دارای دو نوع مأموریت اصلی و فرعی است که هرکدام جذابیت‌های مخصوص به خود را دارند.

مأموریت‌های اصلی بازی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده طراحی‌شده‌اند و تنوع بالای آن‌ها باعث شده که هیچ‌گاه از انجام دادن آن‌ها خسته نشوید. در بازی سلاح‌های سرد و گرم فراوانی وجود دارد که این امکان را به شما می‌دهند که مأموریت‌های بازی را آن‌طور که دوست دارید به پایان برسانید. همانند سری بازی های GTA در این بازی نیز آزادی عمل بالا شمارا همراهی می‌کند و شما اجازه دارید که از هر وسیله نقلیه‌ای که می‌خواهید استفاده کنید. GTA Vice City در سال 2002 منتشرشده پس نمی‌توان توقع گرافیک نسل هشتمی و خیره‌کننده از آن داشت. در کل GTA Vice City یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های تاریخ گیم است که تجربه‌ی نسخه‌های ریمستر آن بر روی پلتفرم های مختلف خالی از لطف نیست.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

1 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • siamak

    25 دی 1400 04:21

    سلام خسته نباشی, من یه مشکل دارم , ویندوزم 10 ست , فرقی نمیکنه هر کدوم از ترینر ها رو فعال میکنم , میرم روی بازی , یکدفعه صفحه بازی هنگ و سیاه میشه و از بازی خارج میشه و ارور unhandled exception میده , بسیار ممنون میشم که کمکم کنید مشکلم حل شه